Selena Gomez predstavila liniju torbica sa svojim potpisom

04.08.2017.

Mlada pjevačica ovog ljeta ne miruje

Selena Gomez još je u prosincu 2016. potpisala ugovor s modnim brendom Coach prema kojemu je postala ekskluzivno lice brenda i dizajnerica kolekcije torbica, a sada je napokon i predstavila modele iz linije s njezinim dizajnerskim potpisom. Čitava kampanja podsjeća na 70-e godine 20. stoljeća, baš kao i njezin spot za pjesmu “Bad Lair”, a predstavljeni modeli torbica odlično su se uklopili u cijelu priču. Prema pisanju svjetskih medija, u njujorškoj modnoj kući nadaju se da će ova kolekcija pronaći put barem do dijela njene mase obožavatelja. Naime, Selena je već drugu godinu za redom najpopularnija osoba na Instagramu, s čak 8 od 10 najviše lajkanih postova na mreži, a ova posrnula američka kuća već je neko vrijeme u krizi na tržištu.

Sredinom prosinca prošle godine brend Coach, koji je godinama bio simbol najkvalitetnije kožne galanterije u SAD-u, proslavio je 75. godinu postojanja, a ovo je njihova potencijalno posljednja slamka spasa. Hoće li ih ova suradnja uvesti u novu fazu i hoće li Selena brendu donijeti veću vidljivost, vrijeme će pokazati.

U galeriji pogledajte sve modele iz kolekcije koji će biti dostupni tek na jesen:

Autorica: B.P.
Foto: Profimedia/Press

Pročitajte i...

Odgovor na vječno pitanje: tko ima najviše pratitelja na Instagramu?

Top 10 najpraćenijih profila u povijesti Instagrama

Što je najdraži accessoire Jennifer Lopez?

J.Lo postaje zaštitnim licem jednoga od svojih najdražih brendova

▲ Povratak na vrh