Šime Eškinja snimio kampanju za pariški brend Durié

05.12.2017.

Pariški modni brend Durié predstavlja svoju prvu, limitiranu kolekciju naočala naziva Boulevard Beaumarchais, a kampanju za njih snimio je hrvatski fotograf Šime Eškinja

Crno-bijeli uzorak naočala poslužio je kao inspiracija modnom fotografu Šimi Eškinji koji je, vodeći se motom Nothing to wear but Durié, snimio zavodljivu i senzualnu kampanju s poznatim manekenskim imenima u glavnoj ulozi. U vrlo kratkom periodu Durié naočale osvojile su mnoga poznata imena pariške modne scene, a od ove zime u ponudi su i u Zagrebu.

Kampanja Nothing to wear but Durié Šime Eškinje ogolila je poznata imena hrvatskih i svjetskih modnih pista. Marina Mirt, Lidija Lešić, Jelena Rundek, Antonija Gogić, Anastazija Đurić, Patrik Cvetko i Nikola Kamenarić  pokazali su kako je dobar osjećaj nositi samo Durié naočale. Naočale se mogu pronaći u pet različitih modela, a ručno su proizvedene u Sloveniji i Italiji.

Durié je novi brend, osnovan 2017. godine sa sjedištem na pariškoj adresi u Boulevard Beaumarchais, po čijem imenu je i prva kolekcija naočala dobila ime. Iza imena branda stoji Dushka Durie, dugogodišnja dizajnerica grafičkih motiva i tekstila. Ediciju naočala Boulevard Beaumarchais krasi crno-bijeli uzorak koji svojim vijuganjem i eklektičnošću iz modela u model čini svaki primjerak naočala autentičnim. Bilo uz elegantnu ili casual kombinaciju, zasigurno će vas istaknuti iz mase. Ukratko rečeno, one su stylish, chic, retro i klasik u jednom.

Tekst i foto: PR

Preporučujemo

Pročitajte i...

Pariška priča zagrebačkog brenda Maks i fotografa Šime Eškinje

Zagrebačka dizajnerica Saša Maksimiljanović prošle sezone u vrijeme Paris Fashion Weeka predstavila je svoju kolekciju za sezonu proljeće ljeto 2018 na CUBE showroom-u. Tokom osmodnevnog predstavljanja nastale su izvrsne pariške street style fotografije koje potpisuje naš cijenjeni fotograf s pariškom adresom Šime Eškinja

Frizure kao inspiracija

Salon Teuta predstavlja kampanju kojom svake godine počaste svoje klijente pričom u fotografijama

Nova kampanja Tomislava Bahorića

Talentirani dizajner predstavlja vizuale nabijene mračnom erotikom

Ariana Grande šokirala novom bojom kose

Pastelni lavandasti tonovi kose izvrsno pristaju mladoj pjevačici

Kako izgledaju šeširi kada postanu umjetničke instalacije?

Umjetnica Maryam Keyhani oduševila nas je svojim radovima!

Spoj bezvremenske elegancije i prekrasne prirode otoka Krka u novoj Andy's kampanji

Kako izgleda bezbrižna ljetna kolekcija kroz objektiv Suzane Holtgrave?

▲ Povratak na vrh