Šime Eškinja snimio kampanju za pariški brend Durié

05.12.2017.

Pariški modni brend Durié predstavlja svoju prvu, limitiranu kolekciju naočala naziva Boulevard Beaumarchais, a kampanju za njih snimio je hrvatski fotograf Šime Eškinja

Crno-bijeli uzorak naočala poslužio je kao inspiracija modnom fotografu Šimi Eškinji koji je, vodeći se motom Nothing to wear but Durié, snimio zavodljivu i senzualnu kampanju s poznatim manekenskim imenima u glavnoj ulozi. U vrlo kratkom periodu Durié naočale osvojile su mnoga poznata imena pariške modne scene, a od ove zime u ponudi su i u Zagrebu.

Kampanja Nothing to wear but Durié Šime Eškinje ogolila je poznata imena hrvatskih i svjetskih modnih pista. Marina Mirt, Lidija Lešić, Jelena Rundek, Antonija Gogić, Anastazija Đurić, Patrik Cvetko i Nikola Kamenarić  pokazali su kako je dobar osjećaj nositi samo Durié naočale. Naočale se mogu pronaći u pet različitih modela, a ručno su proizvedene u Sloveniji i Italiji.

Durié je novi brend, osnovan 2017. godine sa sjedištem na pariškoj adresi u Boulevard Beaumarchais, po čijem imenu je i prva kolekcija naočala dobila ime. Iza imena branda stoji Dushka Durie, dugogodišnja dizajnerica grafičkih motiva i tekstila. Ediciju naočala Boulevard Beaumarchais krasi crno-bijeli uzorak koji svojim vijuganjem i eklektičnošću iz modela u model čini svaki primjerak naočala autentičnim. Bilo uz elegantnu ili casual kombinaciju, zasigurno će vas istaknuti iz mase. Ukratko rečeno, one su stylish, chic, retro i klasik u jednom.

Tekst i foto: PR

Preporučujemo

Pročitajte i...

Frizure kao inspiracija

Salon Teuta predstavlja kampanju kojom svake godine počaste svoje klijente pričom u fotografijama

Nova kampanja Tomislava Bahorića

Talentirani dizajner predstavlja vizuale nabijene mračnom erotikom

Domaći brend modnih dodataka Mara D predstavlja zaigranu novu kolekciju

Jarke boje, pomaknut dizajn i dječja zaigranost osnovne su smjernice kreativne Marijete Duvnjak, osnivačice popularnog domaćeg brenda

25 modnih komada s kristalićima u kojima ćete zablistati ove blaganske sezone

Uz ovu odjeću i modne dodatke istaknut ćete se na božićnim i novogodišnjim tulumima

Svi nose ružičaste samterice

Instagram su preplavile fotografije ružičastih samterica koje bi mogle biti najpopularniji mdeol hlača ove sezone

Dizajnerica Ivana Janjić predstavlja novu kampanju

Nakon nastupa na proteklom Bipa Fashion.hr-u, gdje je pozvana kao pobjednica Portanova Fashion Incubatora, Ivana Janjić objavljuje kampanju za svoju drugu kolekciju naslovljenu DIFERIT

▲ Povratak na vrh