Šime Eškinja snimio kampanju za pariški brend Durié

05.12.2017.

Pariški modni brend Durié predstavlja svoju prvu, limitiranu kolekciju naočala naziva Boulevard Beaumarchais, a kampanju za njih snimio je hrvatski fotograf Šime Eškinja

Crno-bijeli uzorak naočala poslužio je kao inspiracija modnom fotografu Šimi Eškinji koji je, vodeći se motom Nothing to wear but Durié, snimio zavodljivu i senzualnu kampanju s poznatim manekenskim imenima u glavnoj ulozi. U vrlo kratkom periodu Durié naočale osvojile su mnoga poznata imena pariške modne scene, a od ove zime u ponudi su i u Zagrebu.

Kampanja Nothing to wear but Durié Šime Eškinje ogolila je poznata imena hrvatskih i svjetskih modnih pista. Marina Mirt, Lidija Lešić, Jelena Rundek, Antonija Gogić, Anastazija Đurić, Patrik Cvetko i Nikola Kamenarić  pokazali su kako je dobar osjećaj nositi samo Durié naočale. Naočale se mogu pronaći u pet različitih modela, a ručno su proizvedene u Sloveniji i Italiji.

Durié je novi brend, osnovan 2017. godine sa sjedištem na pariškoj adresi u Boulevard Beaumarchais, po čijem imenu je i prva kolekcija naočala dobila ime. Iza imena branda stoji Dushka Durie, dugogodišnja dizajnerica grafičkih motiva i tekstila. Ediciju naočala Boulevard Beaumarchais krasi crno-bijeli uzorak koji svojim vijuganjem i eklektičnošću iz modela u model čini svaki primjerak naočala autentičnim. Bilo uz elegantnu ili casual kombinaciju, zasigurno će vas istaknuti iz mase. Ukratko rečeno, one su stylish, chic, retro i klasik u jednom.

Tekst i foto: PR

Preporučujemo

Pročitajte i...

Pariška priča zagrebačkog brenda Maks i fotografa Šime Eškinje

Zagrebačka dizajnerica Saša Maksimiljanović prošle sezone u vrijeme Paris Fashion Weeka predstavila je svoju kolekciju za sezonu proljeće ljeto 2018 na CUBE showroom-u. Tokom osmodnevnog predstavljanja nastale su izvrsne pariške street style fotografije koje potpisuje naš cijenjeni fotograf s pariškom adresom Šime Eškinja

Frizure kao inspiracija

Salon Teuta predstavlja kampanju kojom svake godine počaste svoje klijente pričom u fotografijama

Nova kampanja Tomislava Bahorića

Talentirani dizajner predstavlja vizuale nabijene mračnom erotikom

Otkrijte čizme koje obožavaju Emily Ratajkowski i Chiara Ferragni

Ove čizme u kratkom roku osvojile su srca trendseterica diljem svijeta

Tommy Hilfiger i Zendaya pripremaju zajedničku kolekciju

Nakon uspješne suradnje s Gigi Hadid, stiže nam suradnja sa Zendayom

▲ Povratak na vrh