Što se sve događalo na hrvatskoj modnoj sceni u tjednu iza nas?

05.04.2019.

Pregled tjedna

Proljeće se na kolosijecima hrvatske mode konačno zahuktalo najavljujući užurbanu sezonu prepunu izazova i novih događanja. Dokaz toj tvrdnji je tjedan koji ispraćamo, a čije su dane ispunile modne revije, kampanje za nove kolekcije i novi sjajni angažmani hrvatskih dizajnera.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ljubljana Fashion Week (@ljfw) on Apr 1, 2019 at 11:59pm PDT

 

Već tradicionalno, hrvatski su dizajneri predstavili svoje kolekcije na pisti Ljubljana Fashion Weeka. Tjedan mode u susjednoj nam Ljubljani otvorila je talentirana mlada dizajnerica Loreta Gudelj sa svojim brendom Loré predstavivši novu kolekciju naziva Havana. Loreta je inspiraciju za kreiranje kolekcije pronašla na kubanskim ulicama, u arhitekturi glavnog grada i zavodljivoj salsi, a njezino nadahnuće živopisnom Kubom rezultiralo je razigranom i šarmantnom kolekcijom ispunjenom volanima koja svakim komadom priziva dugo, vruće i bezbrižno ljeto.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Becha (@becha_design) on Apr 3, 2019 at 1:29am PDT

 

Istog dana ljubljanskoj modnoj publici novu je kolekcije predstavila i Božena Bratović koja stoji iza brenda Becha design, a u utorak su pistom prodefilirali novi modeli talentirane Nike Čuić i njezinog brenda Nika Tom te sjajna proljetna kolekcija, s naglaskom na fantastično krojenim sakoima, modnog dvojca Mateyaneira iza kojeg stoje Mateja Dujić i Neira Sinanbašić. Srijeda je u Ljubljani bila rezervirana za kolekciju talentirane Riječanke Andree Anić koja je publiku osvojila svojom vizijom proljeća u kombinaciji kariranog uzorka i trapera.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ljubljana Fashion Week (@ljfw) on Apr 2, 2019 at 10:41pm PDT

 

Početak tjedna obilježila je i sjajna vijest da se novom timu Varteksa na čelu s kreativnom direktoricom Martinom Vrdoljak Ranilović, koja je s Natašom Mihaljčišin više od dva desetljeća vodila kultni brend I-GLE, pridružilo još jedno ime iz redova talentiranih domaćih dizajnera. Priliku da pokaže što zna i umije, na juniorskoj je poziciji u vodećoj hrvatskoj modnoj kući, dobio i talentirani mladi dizajner Damir Begović. Begovićev rad domaćim je zaljubljenicima u modu itekako dobro poznat kroz djelovanje modnog brenda Twins pod čijim imenom iz sezone u sezonu, u tandemu s Domagojem Štimcem, kreira uvijek zapažene kolekcije inspirirane hrvatskim ljepotama, ali i vječnim boljkama našeg podneblja. Osim uspjeha na domaćem terenu, Begovićev rad zapažen je i daleko izvan naših granica, a njegova kolekcija EX-vonia pomela je konkurenciju i odnijela prvu nagradu na prestižnom međunarodnom studentskom natjecanju na Novom Zelandu.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by by aleksandra dojcinovic (@leilou_by_alex) on Apr 4, 2019 at 1:45am PDT

 

U utorak je u zagrebačkom Tehničkom muzeju Nikola Tesla predstavljena nova kolekcija dizajnerice Aleksandre Dojčinović, a koju su mnogi mediji odmah proglasili “modnim spektaklom godine”. Bila je to sedma po redu samostalna revija poznate dizajnerice i njezinog brenda Lei Lou koja na domaćoj modnoj sceni vrlo uspješno obitava već 12 godina. Dojčinović je u svoju modnu prezentaciju unijela vrlo zanimljivu inovaciju pa je publika, osim u Tehničkom muzeju, reviju imala priliku gledati u live prijenosu i u Splitu. Scenografski je, zbog impozantnih muzejskih eksponata, revija izgledala sjajno, a obožavateljice svog brenda dizajnerica je sigurno osvojila i svojom modnom vizijom proljeća i ljeta. Kolekcija nosi naziv ‘resort’, ali predstavlja mnogo više od međusezonske proljetno-ljetne kolekcije s komadima kao što su klasična, ali i neobično krojena odijela sa šorcem, komadi od kože, pletene veste naglašenih rukava, haljine s engleskim vezom, slamnati šeširi i torbe… Aleksandra je publici predstavila jednu vrlo chic ali izrazito nosivu kolekciju prilagodljivu mnogih prilikama zbog čega će ona zasigurno zauzeti svoje mjesto u pretrpanim ormarima domaćih fashionistica.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ROBERT SEVER OFFICIAL (@robertseverofficial) on Apr 3, 2019 at 11:11am PDT

Nakon što je na pisti Bipa FASHION.HR-a po prvi puta predstavio cjelovitu pret-a-porter kolekciju za muškarce, popularni modni dizajner Robert Sever za istu je kolekciju izbacio i kampanju, a za čije je vizuale zaslužan poznati fotograf Marko Grubišić. Kolekcija za aktualnu sezonu nosi naziv Jean Luc, a odlikuje ju eklektična estetika koju Sever rado unosi i u svoje ženske kolekcije. Traper, floralni uzorci, patchwork i pomalo odvažan rockerski đir dominiraju prvom Severovom muškom kolekcijom u kojoj će se zasigurno pronaći muškarci koji ne vole dosadnu, bezličnu modu i koji su konačno dočekali nešto novo, svježe i drugačije.

 

Piše: T.L.
Fotografije: Press

Preporučujemo

Pročitajte i...

Martina Vrdoljak Ranilović postala je nova kreativna direktorica Varteksa

Donedavna članica poznatog modnog dueta I-GLE u novim radnim pobjedama

I-GLE se prisjećaju najljepših zajedničkih trenutaka

Nakon najave o razlazu, kultni dvojac otkriva čega će se zauvijek sjećati

Paris Fashion Week: zašto je u zadnji tren promijenjen raspored modnih revija?

Moglo bi se reći da je fluorescentno žuta boja sezone u Francuskoj ...

▲ Povratak na vrh