Sva lica modne kuće Prada za toplu sezonu

13.02.2020.

Kako talijanska kuća vidi modno proljeće?

Luksuzna talijanska kuća Prada izbacila je novu kampanju namijenjenu predstojećoj sezoni proljeće/ljeto 2020., a u fokus vizuala stavila je akronime kako bi istaknula sva svoja lica i sve principe iza kojih godinama stoji.

Kreativna direktorica obožavanog modnog brenda, Miuccia Prada, kolekciju je bazirala na klasici i ženstvenosti, a kako bi najbolje predočila svoju viziju za nadolazeću modnu sezonu, udružila je snage s fotografom  Jamijem Hawkesworthom, modelima Annom Ewers, Frejom Behom Erichsen, Sarom Blomqvist i drugima, te s kreativnim direktorom Ferdinandom Verderijem koji je potpisao i niz kratkih fashion filmova koji prate kampanju. Poanta kampanje je prikazati sve identitete, stilove, perspektive, poruke, uglove i značenja, sve što Prada jest u svim svojim dihotomijama i različitostima. Umjetnička vrijednost ove kampanje svakako je nezanemariva, a moramo priznati da nam se sviđa i ona modna strana prepuna finog pletiva, razigranih retro uzoraka, elegantnih torbica, profinjenih kompletića od tvida, ali i romantičnih crnih haljina kao stvorenih za večernje izlaske i nešto formalnija druženja.

 

Piše: T.L.

Fotografije: Prada

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh