Tko je kupio drugi najveći dijamant na svijetu?

23.01.2020.

Čini se da jedan od najpopularnijih luksuznih brendova ulazi na tržište skupocijenog nakita

Dijamant veličine teniske loptice, drugi po veličini na cijelom svijetu, od neki dan je u vlasništvu luksuzne francuske kuće Louis Vuitton. Riječ je o 1,758- karatnom nebrušenom dijamantu koji je pronađen u Botsvani, kojeg od milja zovu Sewelo, što znači rijetko otkriće na južnoafričkom Tswana jeziku.

 

 

Ova vijest samo dodatno podvlači i potvrđuje interes LVMH-a da se priključi u tržište skupocijenog nakita i satova, a trenutno se pod ovim luksuznim konglomeratom nalaze glamurozni brendovi Bulgari, Hublot, TAG Heuer te posljednja akvizicija-  ikonična njujorška kuća Tiffany & Co koja je u studenom otkupljena za 16 milijardi američkih dolara. Michael Burke, CEO LV-a svojevremeno za je za New York Times izjavio: “Nitko ne bi očekivao od nas da toliki naglasak stavimo na luksuzni nakit. Mislim da ćemo na taj način malo začiniti situaciju i probuditi industriju.”

No, vratimo se na dijamant. Njegov puni potencijal otkrit će se nakon što prođe proces brušenja, a tek će se onda točnije moći procijeniti njegova vrijednost. Zasad možemo samo nagađati, a Marcel Pruwe, bivši predsjednik antverpenške burze dijamanata vrijednost dijamanta je procijenio na otrpilike 50 milijuna američkih dolara. Dijamant je trenutno izložen u Louis Vuitton prostoru na pariškom Place Vendômeu, pa ako vas put povede u prijestolnicu mode, svakako škicnite i ovaj zaista rijetki primjerak.

 

Piše: L.H.

Fotografije: Instagram, Profimedia

Pročitajte i...

Louis Vuitton anakronistička kampanja

Anakronizam kao tema kampanje za Louis Vuitton torbice

Zanimljivi kolaži poznate modne kuće

Marija Kulušić osvojila je još jednu prestižnu nagradu

Divne vijesti za jednu od naših omiljenih dizajnerica

Louis Vuitton u subotu otvara svoj prvi restoran

Kulinarska avantura legendarne francuske kuće

Louis Vuitton kampanja kao posveta SF romanima iz 70-ih

Serija fotografija sa zvjezdanom postavom

Osvojila nas je nova kampanja za Louis Vuitton

Divne fotografije Viviane Sassen slave mušku osjećajnost

▲ Povratak na vrh