Oda prirodnoj ljepoti u novoj kampanji Giorgia Armanija

Natural beauty
02.02.2016.

Nova je Armani kampanja naslovljena "New Normal" te promovira prirodnu ljepotu zrele dobi

Kroz precizni objektiv i vrlo stručno oko Petera Linbergha zasjale su u svom najprirodnijem izdanju četiri kultne ljepotice: Nadja Auermann, Stella Tennant, Eva Herzigova i Yasmin Le Bon!

Suvremenim se trendovima često predbacuje opsesivna diskriminacija zrele ljepote u korist one mladenačke. Giorgio Armani, koji je i sam već zakoračio u osamdesete godine života, odlučio je svoju najnoviju kampanju posvetiti nekadašnjim top modelima i njihovoj sada već zreloj ljepoti.

Osobit šarm ove kampanje leži u činjenici da je Armani angažirao Petera Lindbergha, fotografa dugogodišnjeg staža koji je iz četiriju prekrasnih žena izvukao njihovu prirodnu ljepotu i osjetnu snagu s nevjerojatnom nježnošću i neposrednošću.

 

Natural beauty

 

Armani o kampanji “New Normal” kaže: “Htio sam četiri kultne dame sa snažnim ličnostima, koje posjeduju bezvremensku ženstvenost, ljepotu koja ne stari. Za fotografa sam izabrao Petera, sa kojim sam dosad surađivao i više nego uspješno u nekoliko fantastičnih kampanja zato što su njegove fotografije uvijek jedinstvene i minimalno retuširane. Htio sam da svi koji pogledaju kampanju jasno osjete kako je odjeća samo jedan od načina da nadograde svoju prirodnu ljepotu i eleganciju.”

 

 

Pripremila: A.F.
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Giorgio Armani je predstavio prvu kolekciju nakita "Haute Jewelry"

Linija je nastavak na kolekciju mode Armani Privé

Zašto Giorgio Armani modnu reviju seli u Tokio?

Uskoro u "Zemlji Izlazećeg Sunca"

Eva Herzigova predstavlja Yamamay Basic kolekciju

Nova proljetna Basic kolekcija za beskompromisnu udobnost

Nova era: Prva kampanja Riccarda Tiscija za Burberry

Snimana objektivom čak šest različitih fotografa!

▲ Povratak na vrh