Valentino je promijenio svoj stari logo

27.06.2017.

Znači li to da kultni brend mijenja ciljano tržište i pikira neke nove klince?

Otkad je Maria Grazia Chiuri otišla u Dior i prepustila mu poziciju kreativnog direktora za Valentino, Pierpaolo Piccioli se odvažio na promjene i talijansku kuću promišljeno vodi u novom smjeru.

 

 

Osjetan zaokret prvo smo vidjeli u kolekciji Valentino cruise 2018. koja je ponudila naizgled nemoguće – Valentino trenirke u smaragdnim, crvenim i rozim nijansama izmjenjivale su se s ležerno ženstvenim haljinama i suknjama u Picciolijevoj inačici streetwear glamura. Na reviji muške kolekcije upravo prikazanoj u Parizu dizajner je otišao korak dalje i predstavio novi logo jednostavno skraćen u VLTN.

Novi se logo pojavio na torbama, majicama i košuljama što je prisutne i više nego iznenadilo. Logo je doduše zadržao stari font, ali su izbačeni samoglasnici po uzoru na modernu komunikaciju i odavno prihvaćeno kraćenje riječi. Promjena loga za svaku je modnu kuću veliki korak, ali činjenica je da sve više dizajnera na taj način svoj brend žele uvesti u novu eru. I Hedi Slimane je slavni YSL promijenio u Saint Laurent, dok je Raf Simons odmah po dolasku u Calvin Klein dobro poznati CK font zamijenio novim.

„Iako mi se ideja u početku nije sviđala, na kraju sam pristao,“ izjavio je Piccioli. „Želio sam moderniji brend, a klinci u mom studiju su naprosto poludjeli za ovim logom.“ Znači li to da VLTN mijenja ciljano tržište i pikira neke nove klince?

Piše: Maja Karnik
Foto: Profimedia, Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh