Valentino je promijenio svoj stari logo

27.06.2017.

Znači li to da kultni brend mijenja ciljano tržište i pikira neke nove klince?

Otkad je Maria Grazia Chiuri otišla u Dior i prepustila mu poziciju kreativnog direktora za Valentino, Pierpaolo Piccioli se odvažio na promjene i talijansku kuću promišljeno vodi u novom smjeru.

 

 

Osjetan zaokret prvo smo vidjeli u kolekciji Valentino cruise 2018. koja je ponudila naizgled nemoguće – Valentino trenirke u smaragdnim, crvenim i rozim nijansama izmjenjivale su se s ležerno ženstvenim haljinama i suknjama u Picciolijevoj inačici streetwear glamura. Na reviji muške kolekcije upravo prikazanoj u Parizu dizajner je otišao korak dalje i predstavio novi logo jednostavno skraćen u VLTN.

Novi se logo pojavio na torbama, majicama i košuljama što je prisutne i više nego iznenadilo. Logo je doduše zadržao stari font, ali su izbačeni samoglasnici po uzoru na modernu komunikaciju i odavno prihvaćeno kraćenje riječi. Promjena loga za svaku je modnu kuću veliki korak, ali činjenica je da sve više dizajnera na taj način svoj brend žele uvesti u novu eru. I Hedi Slimane je slavni YSL promijenio u Saint Laurent, dok je Raf Simons odmah po dolasku u Calvin Klein dobro poznati CK font zamijenio novim.

„Iako mi se ideja u početku nije sviđala, na kraju sam pristao,“ izjavio je Piccioli. „Želio sam moderniji brend, a klinci u mom studiju su naprosto poludjeli za ovim logom.“ Znači li to da VLTN mijenja ciljano tržište i pikira neke nove klince?

Piše: Maja Karnik
Foto: Profimedia, Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Koji je najpopularniji brend na svijetu?

Izašao je popis najtraženijih brendova

Kako izgleda noćni provod s Naomi Campbell?

Valentino je izašao sa slavnim supermodelom

Naomi Campbell zatvorila reviju Valentino

Crna pantera očarala na reviji inspiriranoj cvijećem

Nicole Kidman

Nicole Kidman ovom je haljinom ukrala svu pozornost

Glumica je odabrala Valentinovu kreaciju

▲ Povratak na vrh