Versace se ispričava za dizajn majice koji je razljutio Kinu

12.08.2019.

Diplomatski zaplet

Nakon žestokih kritika na društvenim medijima u Kini, Versace je objavio izjavu u kojoj priznaje kako je tvrtka pogriješila te izvjestio kako je prestao prodavati majice s printom za koji je Kina tvrdila kako vrijeđa suverenitet države. U izjavi je rečeno kako “poštuje suverenitet kineske teritorijalne države”. Versace je posljednja u nizu internacionalnih tvrtki koja se suočila s kritikom zbog nepoštivanja kineskih teritorijalnih zahtjeva.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Versace (@versace) on Aug 3, 2019 at 6:03am PDT


U majicama, čije su slike podijeljene na društvenim medijima, predstavljeni su parovi gradova i država kao što su Milan-Italija i London-UK. Uzorci su također uključivali Hong Kong-Hong Kong i Macau-Macau.

Kina je postala sve stroža u odredbama po kojima strane tvrtke opisuju Hong Kong, koji je dio Kine, ali ima poseban status, nudeći stanovnicima veću autonomiju od one na kopnu. Makao je posebna upravna regija Kine. U objavi je talijanska modna marka rekla kako je prestala s prodajom te da je uništila majice od 24. srpnja.

“Ispričavamo se zbog spora. Volimo Kinu i poštujemo suverenitet kineske teritorijalne države”, stoji u prijevodu Versaceove izjave.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Versace (@versace) on Aug 11, 2019 at 2:32am PDT


Umjetnička voditeljica izdavačke kuće Donatella Versace objavila je sličnu ispriku: “Nikad nisam željela nepoštivati ​​kineski nacionalni suverenitet i zato sam se željela osobno ispričati za takvu netočnost i svaku nevolju koja je mogla prouzrokovati,” rekla je na svom Instagram računu.

 

 

Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia/Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Donatella Versace svira bubnjeve u novoj Versace kampanji

Spremni smo plesati kako Donatella svira

Ikonična Versace haljina Jennifer Lopez sada je dostupna kao tenisica

Versace objavljuje suradnju povodom 50. rođendana pjevačice

Irina Shayk predstavila glavni modni dodatak ovog proljeća

Prelijepa manekenka i talijanski brend su savršen spoj

Nekoliko tisuća ili desetaka milijuna: koliko košta revija modne kuće Versace?

Capri Holdings, vlasnik robne marke, objavio je financijska izvješće

▲ Povratak na vrh