Giorgio Armani kampanjom upozorava na nejednakost

Giorgio Armani
28.02.2015.

Zanimljivi reklamni vizuali osvanuli su u izlogu trgovine slavnog talijanskog brenda

Uobičajeno ja da se na reklamama u Saudijskoj Arabiji ženama nikada ne vidi lice koje je najčešće zamagljeno.

 

Giorgio Armani

 

Svoj doprinos borbi za ravnopravnost spolova u ovoj konzervativnoj zemlji marketinškom kampanjom dao je i slavni dizajner Giorgio Armani. U butiku brenda Armani Exchange u Khobaru postavljene su reklame sa zamagljenim licima muških manekena koji nose novu kolekciju.

 

Giorgio Armani

 

Zanimljivo je da je jedan najtraženijih manekena na arapskom poluotoku trenutno holivudski glumac George Clooney zbog braka s libanonkom Amal. Osim što nosi satove Omega, Clooney reklamira čak i kavu.

Foto: press

Preporučujemo

Pročitajte i...

Giorgio Armani je predstavio prvu kolekciju nakita "Haute Jewelry"

Linija je nastavak na kolekciju mode Armani Privé

Zašto Giorgio Armani modnu reviju seli u Tokio?

Uskoro u "Zemlji Izlazećeg Sunca"

Giorgiju Armaniju se ne sviđa novi Gucci

Talijanski modni dizajner, Giorgio Armani kritički se osvrnuo na Guccijevu "paradu" na Tjednu mode u Milanu

Natural beauty

Oda prirodnoj ljepoti u novoj kampanji Giorgia Armanija

Nova je Armani kampanja naslovljena "New Normal" te promovira prirodnu ljepotu zrele dobi

▲ Povratak na vrh