‘Micice’ su postale…noir!

07.05.2014.

Mladi hrvatski brend nakita vodi nas u Pariz

“Pariška je noć, 1946. godine.  Odsjaj ulične rasviete zrcali se u prostoru. Iščekivanje. Misli počinju stvarati priču, Njen identitet. Ona koja, kao glavni akter,  u sebi budi ono što svaka žena ima, treba i želi”, priču započinju dizajneri Stefano Katunar i Doris Fatur.

 

micica

 

U novoj kampanji riječki brend nakita Micica osvrnuo se na introvertnu priču o femme fatale, glumici i modelu Lauren Bacall, koja kroz sjećanje prolazi i istražuje motive zamišljenosti, ljepote, ženstvenosti, seksipilnosti, strastvenosti i fantazije, snenosti te romantičnosti, kroz svoje Ja.

 

Micica

 

Putovanjem kroz vrijeme, maštu — nadrealne, surealne i realne prostore — Micica zaziva prostore noira, gdje je ovoga puta i postavila svoju kampanju za novu kolekciju. Novo lice noir kampanje je Nives Vincic (Talia model), a za frizuru i šminku zaslužne su cure iz Beauty&mess, Martina i Vesna.

Foto: press

Pročitajte i...

Modni suveniri iz riječkog HNK

I vi možete nositi duh kazališta

Gucci kampanja s konjima

Neodoljive fotografije konja iz posljednje Gucci kampanje

Modna kuća želi da upoznate glavne likove

Missoni home office

Ovaj genijalni Insta profil sakupio je sve najluđe #WFH outfite

Dnevna doza pozitive i stilske inspiracije!

▲ Povratak na vrh