Zavirite u novu Boudoir kampanju inspiriranu društvenim mrežama

23.05.2018.

Sestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević predstavljaju prêt-à-porter kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, razigranih printeva koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir

Kolekcija sadrži originalne tkanine, neobične 2D detalje i romantične volane od tila. Ova prêt-à-porter kolekcija je spoj prepoznatljive Boudoir estetike i nosivih silueta. Izuzetni materijali, krojevi, te vrhunska izrada samo su neki od razloga zašto se “Boudoirke” ponose svojom kolekcijom koja je kompletno proizvedena u Hrvatskoj te se s pravom može reći da dizajnerice imaju etičku proizvodnju koja je itekako tražena i prati svjetske trendove u modnoj industriji. Boudoir kolekcija genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić, kao sarkastična vizija današnje opsesije društvenim mrežama, gdje nas lajkovi i komentari polako pretvaraju u tašte Narcise željne pažnje.

Fotografije za Boudoir kolekciju snimljene su u suradnji s najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem, te kompletnim timom kojeg čine Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Tena Bašić (makeup), Ana Nikačević (styling), model Jelena Stanković (Colors Model Scouting) i Sanja Bistričić (video).

U nastavku pogledajte kako izgleda kampanja, a komade iz kolekcije potražite na prvom ELLE Boutiqueu by Smartwater koji će se održati 9. lipnja u lapidariju Arheološkog muzeja u Zagrebu od 10:00 do 20:00 sati.

Tekst i foto: PR

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh