Virtualni influenceri preuzimaju modni svijet

29.05.2018.

U posljednjih nekoliko sezona u svijetu mode su popularni postali virtualni supermodeli i influenceri

Dior je tijekom vikenda prikazao svoju novu cruise kolekciju u Francuskoj, a podržati ih je osim stvarnih influencerica od krvi i mesa, “došla” i virtualna influencerica koja nosi ime Noonoouri. Prema pisanju francuskog Voguea, ona je njemačkog podrijetla, a “rođena” je u veljači 2018. i samo u tri mjeseca prikupila je gotovo 70 tisuća pratitelja na Instagramu.

A post shared by noonoouri (@noonoouri) on Apr 5, 2018 at 2:50am PDT

Noonoori nije prva virtualna zvijezda u svijetu mode. Zasigurno se sjećate kampanje Louisa Vuittona iz 2015. u kojoj je kreativni direktor Nicholas Ghesquière umjesto stvarnih modela angažirao Lightning, junakinju iz japanske videoigre Final Fantasy. Lightning je bila zvijezda proljetne kolekcije za 2016. godinu, a na fotografijama je “nosila” komade iz kolekcije.

Godine 2016. u svijetu mode se pojavila i Lil Miquela, virtualna influencerica španjolsko-brazilsko-američkog podrijetla koja na Instagramu ima gotovo milijun pratitelja. Na fotografijama koje objavljuje, Lil Miquela se tobože druži sa stvarnim ljudima, ima nekoliko vlastitih pjesama, a neke od njih su dospjele i na top liste na Spotifyju. Osim toga, surađivala je s raznim modnim brendovima pa čak i vodila “Instagram takeover” za Pradu.

A post shared by *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) on May 27, 2018 at 5:53pm PDT

Za razliku od ovih virtualnih influencerica, Shudu je prvi virtualni supermodel. Ona je afričkog podrijetla i građe pravog supermodela, a na svom Instagram profilu objavljuje “fotografije” s modnih snimanja. Na profilu ima svega 20-ak fotografija, ali unatoč tome ima gotovo 120 tisuća pratitelja, a koliko je popularna govori i činjenica da ju je Rihanna angažirala da “nosi” ruž iz njene Fenty linije.

A post shared by Shudu Gram (@shudu.gram) on Feb 5, 2018 at 8:25am PST

No, što možemo zaključiti iz cijele ove priče osim da su pripadnici modnog svijeta postali toliko dosadni i bezlični da su izmislili vlastite virtualne inačice koje su egzotične i nedostižne za razliku od njih samih? Samo to da i virtualni influenceri donose novac.

The Fashion Law piše da je čak 91 posto brendova danas fokusirano na influencere kad je oglašavanje u pitanju, a virtualni influenceri su poprilično isplativi. S njima nema rizika koje sa sobom nose stvarni ljudi koji su skloni pogreškama, sadržaj je puno lakše kontrolirati i možete ga u potpunosti isplanirati unaprijed (u nekim slučajevima i sasvim isproducirati). To je velika prednost za brendove čijim je vlasnicima na kraju dana ipak stalo samo do novca i sigurni smo da je ovo tek početak dominacije virtualnih influencera.

Piše: N.B.
Foto: Instagram / Louis Vuitton

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh