Zašto je Instagram ozbiljno shvatio opciju ‘kupi’?

Street style Milano
06.11.2016.

O tom potezu već se dugo šuškalo, ali čini se kako su iz Instagrama oprezni i projekt će krenuti testnom fazom u koju će biti uključeno dvadesetak brendova među kojima su Coach, Mickael Kors, Tory Burch i J.Crew.

Spomenuti predstavnici industrije oduševljeni su mogućnostima koje nudi nova opcija, svjesni kako će se njome dodatno približiti milijunima potencijalnih kupaca. „Ljudi nam stalno dolaze u dućane i traže proizvode koje su vidjeli na Instagramu,“ izjavila je Jenna Lyons, izvršna direktorica američkog brenda J.Crew, upitana za mišljenje o kupovini putem Instagrama.

 

Olivia Palermo

Olivia Palermo

 

„Zar ne bi bilo jednostavnije da sve to što im se svidi, mogu odmah kupiti?“ Naravno da bi. Ipak, čini se kako priča nije tako jednostavna kao što se čini.

Instagram nije prva društvena mreža koja se odlučila poigrati opcijom ‘kupi‘. Facebook, Twitter i Pinterest među prvima su iskušali raznorazne oblike prodaje putem svojih servisa, ali su ti prvi pokušaji završili neuspjehom.

Poučeni njihovim iskustvom, u Instagramu su cijeloj stvari pristupili vrlo studiozno. U potrazi za najboljim rješenjem razvijeno je čak 150 ideja da bi se na kraju odlučili za jednostavan koncept u par koraka:

1) brandovi će na svojim fotografijama moći ‘tegirati’, odnosno označiti proizvode koje reklamiraju,
2) korisnici će klikom na oznaku dobiti nešto više informacija o proizvodu, a još jedan klik
3) na oznaku ‘shop now’ prebacit će ih na online trgovinu brenda.

Testna faza, nadaju se iz Instagrama, trebala bi im pružiti dodatne informacije o navikama i očekivanjima potrošača, ali i poslovanju uključenih modnih brendova. Zbog toga će opcija zasad biti dostupna samo dijelu potrošača u SAD-u, nakon čega koncept namjeravaju doraditi ovisno o reakcijama korisnika i preporukama spomenutih brendova.

Piše: Maja Karnik
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Stilska inspiracija: Laura Jackson

Inspirirajte se stilom poznate TV voditeljice i modne blogerice

Trendi brendovi nakita na Instagramu

Svaki od njih je po nečemu poseban, nosi ekspresivne emocije i snažnu osobnost

Sicilijanske keramičke pločice kao inspiracija za ljetnu manikuru i pedikuru

Pedikure i manikure inspirirane motivima sa sicilijanskih pločica veliki su ljetni trend

10 utjecajnih žena s Bliskog istoka koje ruše sve predrasude

Utjecajne žene iz svijeta mode koje svakodnevno pratimo na društvenim mrežama najčešće su, sigurno ste primijetili, bjelkinje iz zemalja koje pripadaju zapadnom svijetu. Baš zato smo izdvojili 10 utjecajnih žena s Bliskog istoka koje svakodnevno pratimo, a koje ruše sve predrasude o tom dijelu svijeta

Pet ilustratora ulične mode koje pratimo na Instagramu

Ilustracija je oduvijek bila sastavni dio svijeta mode, a s velikom popularnošću ulične odjeće u posljednjih su se nekoliko sezona posebno istaknuli oni modni ilustratori koji ilustriraju komade Vetementsa i Supremea, ali i sportskih brendova poput adidasa i Nikea

▲ Povratak na vrh