Zašto je Instagram ozbiljno shvatio opciju ‘kupi’?

Street style Milano
06.11.2016.

O tom potezu već se dugo šuškalo, ali čini se kako su iz Instagrama oprezni i projekt će krenuti testnom fazom u koju će biti uključeno dvadesetak brendova među kojima su Coach, Mickael Kors, Tory Burch i J.Crew.

Spomenuti predstavnici industrije oduševljeni su mogućnostima koje nudi nova opcija, svjesni kako će se njome dodatno približiti milijunima potencijalnih kupaca. „Ljudi nam stalno dolaze u dućane i traže proizvode koje su vidjeli na Instagramu,“ izjavila je Jenna Lyons, izvršna direktorica američkog brenda J.Crew, upitana za mišljenje o kupovini putem Instagrama.

 

Olivia Palermo

Olivia Palermo

 

„Zar ne bi bilo jednostavnije da sve to što im se svidi, mogu odmah kupiti?“ Naravno da bi. Ipak, čini se kako priča nije tako jednostavna kao što se čini.

Instagram nije prva društvena mreža koja se odlučila poigrati opcijom ‘kupi‘. Facebook, Twitter i Pinterest među prvima su iskušali raznorazne oblike prodaje putem svojih servisa, ali su ti prvi pokušaji završili neuspjehom.

Poučeni njihovim iskustvom, u Instagramu su cijeloj stvari pristupili vrlo studiozno. U potrazi za najboljim rješenjem razvijeno je čak 150 ideja da bi se na kraju odlučili za jednostavan koncept u par koraka:

1) brandovi će na svojim fotografijama moći ‘tegirati’, odnosno označiti proizvode koje reklamiraju,
2) korisnici će klikom na oznaku dobiti nešto više informacija o proizvodu, a još jedan klik
3) na oznaku ‘shop now’ prebacit će ih na online trgovinu brenda.

Testna faza, nadaju se iz Instagrama, trebala bi im pružiti dodatne informacije o navikama i očekivanjima potrošača, ali i poslovanju uključenih modnih brendova. Zbog toga će opcija zasad biti dostupna samo dijelu potrošača u SAD-u, nakon čega koncept namjeravaju doraditi ovisno o reakcijama korisnika i preporukama spomenutih brendova.

Piše: Maja Karnik
Fotografije: Profimedia

Pročitajte i...

Lupita Nyong'o sve šokirala svojom fotografijom

Hmm, Lupita, ovo je zaista... previše!

Beauty brendovi radije biraju influencere nego celebrityje

Čini se da polako prolazi vrijeme kada su iza promocije kozmetičkih proizvoda stajale popularne glumice, pjevačice, manekenke...

Kim Kardashian objavila bizaran video

Koja je točno bila njezina namjera?

Bez šminke, molim!

Glumica koja i u prirodnom izdanju može na crveni tepih

HOT Beyonce srušila rekord Instagrama

Objava fotografije, kojom je najavila drugu trudnoću, dobila je najviše lajkova na Instagramu... IKAD!

▲ Povratak na vrh