Zašto je Instagram ozbiljno shvatio opciju ‘kupi’?

Street style Milano
06.11.2016.

O tom potezu već se dugo šuškalo, ali čini se kako su iz Instagrama oprezni i projekt će krenuti testnom fazom u koju će biti uključeno dvadesetak brendova među kojima su Coach, Mickael Kors, Tory Burch i J.Crew.

Spomenuti predstavnici industrije oduševljeni su mogućnostima koje nudi nova opcija, svjesni kako će se njome dodatno približiti milijunima potencijalnih kupaca. „Ljudi nam stalno dolaze u dućane i traže proizvode koje su vidjeli na Instagramu,“ izjavila je Jenna Lyons, izvršna direktorica američkog brenda J.Crew, upitana za mišljenje o kupovini putem Instagrama.

 

Olivia Palermo

Olivia Palermo

 

„Zar ne bi bilo jednostavnije da sve to što im se svidi, mogu odmah kupiti?“ Naravno da bi. Ipak, čini se kako priča nije tako jednostavna kao što se čini.

Instagram nije prva društvena mreža koja se odlučila poigrati opcijom ‘kupi‘. Facebook, Twitter i Pinterest među prvima su iskušali raznorazne oblike prodaje putem svojih servisa, ali su ti prvi pokušaji završili neuspjehom.

Poučeni njihovim iskustvom, u Instagramu su cijeloj stvari pristupili vrlo studiozno. U potrazi za najboljim rješenjem razvijeno je čak 150 ideja da bi se na kraju odlučili za jednostavan koncept u par koraka:

1) brandovi će na svojim fotografijama moći ‘tegirati’, odnosno označiti proizvode koje reklamiraju,
2) korisnici će klikom na oznaku dobiti nešto više informacija o proizvodu, a još jedan klik
3) na oznaku ‘shop now’ prebacit će ih na online trgovinu brenda.

Testna faza, nadaju se iz Instagrama, trebala bi im pružiti dodatne informacije o navikama i očekivanjima potrošača, ali i poslovanju uključenih modnih brendova. Zbog toga će opcija zasad biti dostupna samo dijelu potrošača u SAD-u, nakon čega koncept namjeravaju doraditi ovisno o reakcijama korisnika i preporukama spomenutih brendova.

Piše: Maja Karnik
Fotografije: Profimedia

Pročitajte i...

Gigi Hadid nastavlja karijeru dizajnerice

Objavljeni su prve fotke njezine druge kolekcije za Tommy Hilfiger

Balet ne poznaje veličinu

Video koji proturječi stereotipima

Koliko ove Hrvatice zarađuju objavama na Instagramu?

Društvene mreže nisu šala, barem za ove djevojke koje su podijelile svoja iskustva...

Selena Gomez iznenadila golišavim izdanjem

Postoji li efektivniji način za povratak u fokus javnosti od golotinje?

Znate li koliko u Hrvatskoj ima Instagram korisnika?

Brojka će vas možda iznenaditi, ali činjenica je da Hrvati itekako vole Instagram i svakodnevno objavljivanje fotografija

▲ Povratak na vrh