Zlato i baršun: Bella Hadid u kampanji za koju je Versace promijenio slavni logotip

08.02.2019.

KithXVersace

U prodaju će uskoro biti puštena dugoočekivana suradnja Versacea s brendom ulične mode Kith, za koji je talijanska modna kuća po prvi put redizajnirala svoj slavni logotip (natpis Kith pojavljuje se u očima Meduze).

Supermodel Bella Hadid glavno je lice kampanje. Kampanja je snimio fotograf Pierre Toussaint u luksuznim interijerima stare palače. Glamurozne fotografije, pune sjajnog zlata u potpunosti odražavaju koncept Versacea poznatog po zlatnim detaljima.

Dok čekamo pojavu prestižnih krznenih bombardera, košulja i trenirki na policama trgovina, možemo detaljnije pogledati kreacije iz kolekcije KithXVersace na omiljenom modelu Donatelle Versace.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pierre Toussaint (@pierretoussaint) on Feb 5, 2019 at 9:35am PST

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pierre Toussaint (@pierretoussaint) on Feb 6, 2019 at 11:27am PST

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pierre Toussaint (@pierretoussaint) on Feb 5, 2019 at 11:11am PST

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Versace (@versace) on Feb 6, 2019 at 11:50am PST

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Versace (@versace) on Feb 7, 2019 at 12:50am PST

Piše: N.B.
Fotografije: Versace/Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Poznati dizajner na sudu zbog fotke Belle Hadid

Sudski spor zbog Instagram Storyja

Bella Hadid i Adut Akech u Dolini ljubavi

Dok drugi odmaraju, supermodeli rade

10 pitanja Michaela Korsa za Bellu Hadid

Zaštitno lice Michael Kors kolekcije o svojim tajnama ljepote i omiljenim ljetnim stvarima

▲ Povratak na vrh