Pet namirnica za čvrste i lijepe snove

02.08.2018.

Ono što jedemo direktno određuje kvalitetu našeg sna, a ove namirnice će omogućiti da se dobro naspavate

Kvaliteta sna je uvelike povezana s prehranom, a to ne znači samo izbjegavati kofein, alkohol i kasne obroke.

Evo pet namirnica koje je potrebno često imati na jelovniku ukoliko želite iz sna se buditi odmorni i svježi.

Losos

Direktno utječe na razinu hormona melatonina u organizmu koji se otpušta kada mozak osjeti mrak. Osim toga ova je riba bogata vitaminom B6 koji je ključan za proizviodnju melatonina.

Slanutak

Falafel, humus ili obična juha od slanutka su odličan izvor B6 vitamina koji potiče izlučivanje melatonina.

Riža

Jedenje zdrave količine ugljikohidrata kao što je riža za večeru povećava kiseline koje nam omogućuju da lakše zaspemo.

Špinat

Zeleno lisnato povrće bogato magnezijem je važno za normalno funkcioniranje živčanog sistema koji je najčešći razlog nemirnog spavanja.

Mliječni proizvodi

Istraživanja su pokazala da kalcij ima važnu ulogu u produkciji melatonina. Razine kalcija su najviše kada smo u najdubljem snu, odnosno REM fazi.

Piše: V.S.

Foto: Profimedia

 

 

Preporučujemo

Pročitajte i...

Jeste li čuli za 16:8 dijetu?

Dijeta se sastoji od svakodnevnog posta i umjerenog uživanja u hrani

Kako pravilno započeti dan?

Doručak je s razlogom najbitniji obrok u danu

Što jesti nakon vježbanja?

Otkrijte koje će vam namirnice dati potrebnu energiju nakon vježbanja

Pet načela zdrave prehrane koje svatko treba znati

Detalji koje treba ugraditi u svakodnevnu rutinu

10 namirnica koje će vašu kosu učiniti zdravom i podatnom

Mandarine i orašasti plodovi samo su neke od namirnica koje morate uključiti u svoju prehranu ako želite zdravu kosu

Kako prehranom postići zdravu i blistavu kožu?

Raznovrsna prehrana je izuzetno bitna za zdravlje vaše kože

▲ Povratak na vrh