Pet namirnica za čvrste i lijepe snove

02.08.2018.

Ono što jedemo direktno određuje kvalitetu našeg sna, a ove namirnice će omogućiti da se dobro naspavate

Kvaliteta sna je uvelike povezana s prehranom, a to ne znači samo izbjegavati kofein, alkohol i kasne obroke.

Evo pet namirnica koje je potrebno često imati na jelovniku ukoliko želite iz sna se buditi odmorni i svježi.

Losos

Direktno utječe na razinu hormona melatonina u organizmu koji se otpušta kada mozak osjeti mrak. Osim toga ova je riba bogata vitaminom B6 koji je ključan za proizviodnju melatonina.

Slanutak

Falafel, humus ili obična juha od slanutka su odličan izvor B6 vitamina koji potiče izlučivanje melatonina.

Riža

Jedenje zdrave količine ugljikohidrata kao što je riža za večeru povećava kiseline koje nam omogućuju da lakše zaspemo.

Špinat

Zeleno lisnato povrće bogato magnezijem je važno za normalno funkcioniranje živčanog sistema koji je najčešći razlog nemirnog spavanja.

Mliječni proizvodi

Istraživanja su pokazala da kalcij ima važnu ulogu u produkciji melatonina. Razine kalcija su najviše kada smo u najdubljem snu, odnosno REM fazi.

Piše: V.S.

Foto: Profimedia

 

 

Preporučujemo

Pročitajte i...

Kako prehranom postići zdravu i blistavu kožu?

Raznovrsna prehrana je izuzetno bitna za zdravlje vaše kože

Stigao je novi National Geographic Hrvatska!

Prije nego što ugasite svijetla i zaspite pročitajte nove spoznaje znanosti spavanja u kolovoškom broju National Geographic Hrvatska

Kim Kardashian ponosno prošetala novu frizuru i isklesanu liniju

Stroga dijeta i vježbanje su ostavili željeni trag na tijelu popularne starlete

Što nikako ne biste trebali jesti nakon vježbanja?

Kofein i slana hrana nikako nisu dobar izbor nakon vježbanja!

Fantastičan dijetalni napitak za paklene vrućine

Recept za ljetni hit napitak koji rashlađuje i ne deblja

Probali smo limunski detox i preporodili se!

Isplatilo se pet dana živjeti na soku od limuna, javorovog sirupa i kajanskog papra.

▲ Povratak na vrh