Pet namirnica za čvrste i lijepe snove

02.08.2018.

Ono što jedemo direktno određuje kvalitetu našeg sna, a ove namirnice će omogućiti da se dobro naspavate

Kvaliteta sna je uvelike povezana s prehranom, a to ne znači samo izbjegavati kofein, alkohol i kasne obroke.

Evo pet namirnica koje je potrebno često imati na jelovniku ukoliko želite iz sna se buditi odmorni i svježi.

Losos

Direktno utječe na razinu hormona melatonina u organizmu koji se otpušta kada mozak osjeti mrak. Osim toga ova je riba bogata vitaminom B6 koji je ključan za proizviodnju melatonina.

Slanutak

Falafel, humus ili obična juha od slanutka su odličan izvor B6 vitamina koji potiče izlučivanje melatonina.

Riža

Jedenje zdrave količine ugljikohidrata kao što je riža za večeru povećava kiseline koje nam omogućuju da lakše zaspemo.

Špinat

Zeleno lisnato povrće bogato magnezijem je važno za normalno funkcioniranje živčanog sistema koji je najčešći razlog nemirnog spavanja.

Mliječni proizvodi

Istraživanja su pokazala da kalcij ima važnu ulogu u produkciji melatonina. Razine kalcija su najviše kada smo u najdubljem snu, odnosno REM fazi.

Piše: V.S.

Foto: Profimedia

 

 

Preporučujemo

Pročitajte i...

10 maski uz koje ćete se napokon naspavati

Vrijeme je za zasluženi odmor!

Jeste li čuli za 16:8 dijetu?

Dijeta se sastoji od svakodnevnog posta i umjerenog uživanja u hrani

Kako pravilno započeti dan?

Doručak je s razlogom najbitniji obrok u danu

▲ Povratak na vrh