Izašao je 'Spotify Wrapped', a evo i koga se najviše slušalo u svijetu ove godine
Instagram //

Bad Bunny

Spotify je objavio dugo iščekivani Spotify Wrapped 2025, koji milijunima korisnika diljem svijeta donosi personalizirani pregled glazbenih navika, a ovogodišnje globalne brojke su impresivnije nego ikad.

Titulu najslušanijeg izvođača na svijetu osvojio je Bad Bunny, koji je u 2025. godini ostvario više od 19,8 milijardi streamova. Njegov album Debí Tirar Más Fotos, koji slavi portorikansku glazbenu tradiciju, proglašen je i najslušanijim albumom godine na globalnoj razini, a upravo mu je ta popularnost otvorila put prema nastupu na Super Bowlu 2026.

Izašao je 'Spotify Wrapped', a evo i koga se najviše slušalo u svijetu ove godine
profimedia //

Bad Bunny

Najslušanija pjesma godine na svijetu

Globalni hit godine prema Spotifyju postala je pjesma “Die With A Smile” Lady Gage i Brune Marsa, duet koji je dominirao streaming platformama mjesecima.

Na vodećim svjetskim platformama rezultati su također pokazali snažan utjecaj K-popa, animiranih filmova i viralnih hitova:

Najslušaniji albumi 2025. globalno (Spotify):

Bad Bunny Debí Tirar Más Fotos

K-Pop Demon Hunters OST

Billie Eilish Hit Me Hard and Soft

SZA SOS Deluxe: Lana

Sabrina Carpenter Short ’n’ Sweet

Soundtrack animiranog filma K-Pop Demon Hunters postao je jedan od najvećih iznenađenja godine: čak četiri pjesme iz filma našle su se među globalno najslušanijima, s pjesmom “Golden” grupe Huntr/x u samom vrhu.

Izašao je 'Spotify Wrapped', a evo i koga se najviše slušalo u svijetu ove godine
Instagram //

Lady Gaga

Shazam i digitalna pretraga

Prema podacima Shazama, glazbena publika ove je godine najviše pretraživala:

“Messy” - Lola Young

“APT” - Rosé & Bruno Mars

“That’s So True” - Gracie Abrams

“The Days (Notion Remix)”  Chrystal & Notion

“Ordinary” - Alex Warren

Zašto je Spotify Wrapped postao globalni fenomen?

Spotify Wrapped postoji od 2016. godine, a danas je jedno od najiščekivanijih digitalnih godišnjih izvješća u pop-kulturi. Aplikacija korisnicima prikazuje njihove: najslušanije pjesme, omiljene izvođače, dominantne žanrove i najpopularnije podcaste.

Uz to, Wrapped stvara i rang-ljestvice najvećih fanova, uključujući podatke o tome pripadaju li korisnici u “top 0,1 %” slušatelja nekog izvođača.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Spotify (@spotify)

Prema riječima profesora Richarda Whittlea, stručnjaka za umjetnu inteligenciju i javne politike: „Spotify Wrapped je izuzetno snažan alat viralnog marketinga koji milijune korisnika pretvara u promotore. Mnogi tijekom godine čak svjesno mijenjaju svoje navike slušanja kako bi sljedeći Wrapped izgledao ‘bolje’”.

Unatoč digitalnim statistikama, Wrapped i dalje ostaje više od pukih brojeva. On bilježi emocije, godišnja razdoblja, ljubavi, prekide i osobne trenutke koje vežemo uz pjesme. U svijetu u kojem sve mjerimo klikovima, Spotify Wrapped i dalje potvrđuje da je glazba najintimniji digitalni trag koji ostavljamo iza sebe.

Pop kultura