Trideset godina nakon početka karijere, Kate Moss i dalje vlada modnom industrijom. Brendovi poput Zare, Self Portraita i TheRealReal-a žele djelić njenog jedinstvenog looka i osobnog stila koji apsolutno svi žele kopirati. To dobro zna i Anthony Vaccarello, kreativni direktor Saint Laurenta, koji je angažirao slavnu manekenku za jesensku kampanju pod nazivom “Velvet Heat”. Retro inspirirana kampanja je snimana na ulicama Los Angelesa, a u kampanji se pojavljuje i vječna it djevojka Chloë Sevigny. Cijela kampanja je ujedno i oda noćnom životu koji je uvijek bio prisutan u filozofiji brenda Saint Laurent.
Kate Moss je surađivala sa slavnim fotografom Mertom Alasom kako bi, prema riječima iz službenog priopćenja, “prilagodila jesensku kolekciju vlastitom stilu.” Fotografije prikazuju Moss tijekom jednog dana u Los Angelesu, dok vozi kabriolet po Sunset Boulevardu odjevena u raskošne kapute od umjetnog krzna, statement nakit i klasične crne sunčane naočale. Zatim se susreće sa Sevigny na bazenu u crnim kupaćim kostimima i hit Saint Laurent cipelama koje su osvojile društvene mreže početkom godine.
Za večernji dio kampanje, Moss nosi svilenu haljinu u narančastoj boji, stiliziranu s narukvicama, sandalama od plavog satena i prošivenom torbicom boje vina. U drugoj noćnoj sceni pridružuje joj se manekenka Frankie Rayder u odijelu, dok Moss nosi kožnu jaknu i suknju s volanima – komade koje su prethodno nosile K-Pop ikona Rosé i njezina kći Lila. Sve fotografije kampanje pogledajte u nastavku.