Što zajedničko imaju Miuccia Prada i The Row japanke?
laucnhmetrics //

miuccia prada

Izlazak Lyst Indexa je poput male Nove godine u svijetu mode - trenutak kada pogledamo unazad i iznenadimo se što su to modni entuzijasti, društvene mreže i kupci obožavali tijekom posljednja tri mjeseca. S manjim iznenađenjima i pojavom brendova koje je javnost prošle godine otpisala, Lyst Index je ovog puta dosta sličan prethodnom.

Miu Miu na tronu

Dominacija Miuccie Prade je odavno obilježila suvremenu modu i ovo desetljeće, a izgleda da sada i službeno više nema konkurenciju. Miu Miu je ponovo zauzeo prvo mjesto, dok se Loewe spustio na dugo, vjerojatno zbog odlaska Jonathana Andersona u Dior. 

Što zajedničko imaju Miuccia Prada i The Row japanke?
Launchmetrics //

miu miu

Što zajedničko imaju Miuccia Prada i The Row japanke?
Launchmetrics //

miu miu

S tim rečeno, Diora ponovo nema na popisu najtraženijih 20 brendova prošlog razdoblja, bez obzira na veliki hype koji je izazvala debitantska kolekcija Andersona za muški dio brenda. Ostaje vidjeti hoće li brend napraviti veći pomak nakon Andersonove prve ženske kolekcije koja nas očekuje početkom listopada.

Što zajedničko imaju Miuccia Prada i The Row japanke?
launchmetrics //

dior

Saint Laurent čvrsto drži svoju poziciju na trećem mjestu najpopularnijih brendova. Anthony Vaccarello je u posljednjih nekoliko godina uhvatio još veću pažnju modnog svijeta, posebice kolekcijama koje se konačno snažnije referiraju na estetiku i život osnivača brenda. Slijedi ga Prada koja je u ovom razdoblju ponovo ušla u top 5. U toj se skupini nalazi i Coach, koji ove godine ponovo ima hit kisslock torbu.

Što zajedničko imaju Miuccia Prada i The Row japanke?
Launchmetrics //

saint laurent

Što zajedničko imaju Miuccia Prada i The Row japanke?
Launchmetrics //

saint laurent

Iznenađenje zvano Burberry

Ostatak Lyst Indexa nema većih promjena, a u top 10 brendova su i dalje očekivani giganti kao što su The Row, Moncler, Chloe i Bottega Veneta. Ipak, na drugoj strani tablice se nalaze velika iznenađenja. Po prvi put nakon nekoliko godina, Burberry se pojavio na popisu najtraženijih brendova, na solidnom 17. mjestu. Izgleda da su Burberryju pomogle kampanje koje ponovo igraju na nostalgiju, estetiku glazbenih festivala, te viralne fotografije kampanje s Alexom Chung koje su nas podsjetile na neka davna, ljepša modna vremena.

Što zajedničko imaju Miuccia Prada i The Row japanke?
burberry //
Što zajedničko imaju Miuccia Prada i The Row japanke?
burberry //

Balenciaga je također u iznenađujućem porastu, bez obzira na nadolazeću kreativnu promjenu iz Demnine estetike u sigurnije vodstvo Pierpaola Picciolija. Jacquemus se podigao na 14. mjesto na listi, dok je Gucci i dalje u padu. Posljednje mjesto, kao i na prošlom popisu, zauzima novi Valentino pod vodstvom Alessandra Michelea.

Što zajedničko imaju Miuccia Prada i The Row japanke?
Launchmetrics //

balenciaga

Što zajedničko imaju Miuccia Prada i The Row japanke?
laucnhmetrics //

valentino

Japanke kao it komad sezone

Što se tiče najtraženijih komada u prethodna tri mjeseca, The Row japanke s cijenom od 690 dolara nemaju konkurenciju. Slijedi ih SKIMS top, kao i adidas sportske hlačice koje smo na društvenim mrežama viđali u raznim festivalskim ili street style situacijama.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli SNOBETTE (@thesnobette)

Ljetne vibracije ovog popisa vidljive su i u popularnosti Miu Miu loaferica, Ancient Greek Sandals jelly balerinki koje su odlična zamjena za one brenda The Row, ali i Juju Vera ogrlici s motivom školjke, što je jedan od najvećih trendova toplijeg razdoblja ove godine.

Što zajedničko imaju Miuccia Prada i The Row japanke?
the row //

Uz to, službeno se nalazimo u razdoblju povratka omraženih i obožavanih tenisica na petu brenda Isabel Marant. Uz to, Pucci je u posljednjih nekoliko mjeseci imao porast od 90 % po pitanju pretraživanja, što se slaže s aktualnim Pucci girl summer trendom.

Moda