Versace polako počinje poprimati svoju novu formu. Osim što je očekivano izazvao veliku kontroverzu svojom prvom kolekcijom koja je brend spiritualno približila tzv. manosferi, te rasplamsao internet s objavom šokantnih cijena komada iz te iste kolekcije, Dario Vitale je sada predstavio i svoju prvu službenu kampanju za brend.
Kampanja nosi naziv Greca i u središte stavlja sunčane i dioptrijske naočale s prepoznatljivim Versaceovim grčkim motivom. Fotografski dvojac Anuschka Blommers i Niels Schumm snimio je kampanju kao niz individualnih portreta.
Osim Quinna, koji će glumiti u četverodijelnom biografskom filmu “The Beatles” najavljenom za 2028., i Aimee Lou Wood, glumice poznate po ulogama u serijama Sex Education i Bijeli Lotos, u kampanji se pojavljuju i britanski DJ i producent Josh Caffé, južnoamerička skladateljica Ouri, teksaški bodybuilder Wesley Glouchkov i njujorški kuhar Giovanni Luciano, koji se nedavno pojavio i u spotu Addison Rae “Times Like These”.
Fotografije prate scenarij britanske redateljice Lune Carmoon pod nazivom “Room Six”, a radnja je smještena u sobu motela uz autocestu. Priča se nadovezuje na senzualnu estetiku koju je Vitale započeo svojom debitantskom kolekcijom na Tjednu mode u Milanu prošlog mjeseca.