Oduševila nas je nova i rasplesana Answear kampanja
Answear //

promo

Dvije poetične reklame, u središtu kojih su ples i igra riječi, istražuju dvojnost odjeće i raznolikost međuljudskih odnosa - od intime hotelske sobe do slobode urbanog života.

ODJEĆA KAO JUNAK ODNOSA

Kampanja AW25 prikazuje odjeću u potpuno novom svjetlu - ne samo kao praktične predmete, već kao katalizatore emocija i odnosa. U prvom spotu, smještenom u hotelu, bijela Paul Smith košulja i čipkasta Twinset haljina postaju protagonisti plesne priče o intimi. Slogan „Ne treba ti da se odjeneš. Treba ti da se razodjeneš.” uvodi provokativnu igru dvosmislenosti.

Oduševila nas je nova i rasplesana Answear kampanja
Answear //

promo

Drugi spot vodi gledatelje u park, gdje vuneni kaput Patrizije Pepe skladno uranja u dinamiku plesa dvoje plesača, nenamjerno postajući treći protagonist priče. „Ne treba ti da ti bude toplo. Treba ti da osjetiš toplinu.” - ovaj slogan naglašava kako odjeća nadilazi svoju osnovnu funkciju i postaje nositelj emocija i uspomena.

Oduševila nas je nova i rasplesana Answear kampanja
Answear //

promo

„Naša odjeća poprima nove dimenzije ovisno o kontekstu”, kaže Marta Sawicka, direktorica imidž marketinga Answear.com-a. „Ideja ‘Odjeni život dragocjenim stvarima’ ostvaruje se na mnogim razinama - od raznolikosti odnosa, preko dvosmislenosti same odjeće, do igre riječi u našim sloganima.”

MEĐUNARODNI KREATIVNI TIM

Spotove je režirao Adi Halfin, a koreografiju potpisuje Emilie Leriche. U kampanji su sudjelovali Mathilde Lin, poznata po glavnoj ulozi u spotu Harryja Stylesa „As It Was”, i David Lagerqvist u hotelskom spotu, kao i Angele Villanueva Jara, finalistica 10. sezone „You Can Dance”, te Mermoz Melchior u spotu snimanom u parku. Za styling je bio zadužen Łukasz Witek iz Answear.com-a, medijsko planiranje potpisuje Starcom, a produkciju Shootme.

Oduševila nas je nova i rasplesana Answear kampanja
Answear //

promo

Kampanja AW25 „Odjeni život dragocjenim stvarima” potvrđuje poziciju Answeara kao platforme koja nadilazi tradicionalnu e-trgovinu, stvarajući narativ o modi kao jeziku emocija i međuljudskih odnosa.

Komunikacija kampanje krenula je 22. rujna 2025. na svih 12 europskih tržišta na kojima brend djeluje.

Moda