Ovo su luksuzne torbice u koje je vrijedilo investirati, a među njima je prvi put The Row
Launchmetrics //

The Row Margaux

Luksuzna platforma za preprodaju Rebag objavila je izvješće Clair za 2025. godinu u kojem analizira brendove, modele i trendove koji oblikuju tržište rabljenih luksuznih modnih dodataka. Na temelju podataka iz vlastitog analitičkog sustava Comprehensive Luxury Appraisal Index for Resale, poznatog kao Clair, tvrtka je istražila i kako su ovogodišnje nestabilne promjene svjetskih politika podigle cijene na tržištu te potaknule snažniju potražnju na sekundarnom.

Ovo su luksuzne torbice u koje je vrijedilo investirati, a među njima je prvi put The Row
Profimedia //

Lady Gaga

Jedan od ključnih fokusa Rebagovih izvješća čini zadržavanje vrijednosti, odnosno postotak izvorne maloprodajne cijene koji proizvod zadržava nakon ulaska na tržište preprodaje. Hermès je, očekivano, ponovno zauzeo prvo mjesto kao luksuzni brend s najvećim zadržavanjem vrijednosti. U indeksu vrijednosti brendova Hermès uvjerljivo predvodi takozvanu kategoriju ‘’jednoroga’’, koju čine brendovi sa zadržavanjem vrijednosti od 85 posto ili više, s impresivnih 138 posto, što predstavlja rast od 38 posto u odnosu na prošlu godinu. 

Ovo su luksuzne torbice u koje je vrijedilo investirati, a među njima je prvi put The Row
Launchmetrics //

Hermes

Goyard slijedi sa 132 posto i rastom od 28 posto, dok se Telfar približio granici od 130 posto. The Row se prvi put pridružio elitnoj kategoriji jednoroga, nakon što je zabilježio rast od 24 posto i dosegnuo prosječno zadržavanje vrijednosti od 97 posto. Najuspješniji modeli brenda The Row na Rebagu uključuju torbu NS Park, Margaux Tote, te Half Moon Shoulder Bag.

Ovo su luksuzne torbice u koje je vrijedilo investirati, a među njima je prvi put The Row
The Row //
Ovo su luksuzne torbice u koje je vrijedilo investirati, a među njima je prvi put The Row
The Row //
Ovo su luksuzne torbice u koje je vrijedilo investirati, a među njima je prvi put The Row
The Row //

Ipak, veliki dio tržišta i dalje pokreće nostalgija, što potvrđuje novi interes za torbe iz Y2K razdoblja. Pretrage za prvom suradnjom Louis Vuittona i Takashija Murakamija iz godine porasle su čak šest puta u odnosu na prošlu godinu. Interes za povratak kultnih modela poput Balenciagine torbe Le City, Celine Phantom i Chloé Paddington zabilježio je rast od tisuću posto, 133 posto i 76 posto prema izvješću Rebaga.

Ovo su luksuzne torbice u koje je vrijedilo investirati, a među njima je prvi put The Row
Celine //
Ovo su luksuzne torbice u koje je vrijedilo investirati, a među njima je prvi put The Row
Launchmetrics //

Louis Vuitton

U okviru Rebagovih Clair Picks preporuka, koje izdvajaju najpametnije luksuzne investicije, torba Hermès Kelly Cut Pochette predvodila je kategoriju torbi s rastom zadržavanja vrijednosti od 162 posto od 2024. godine. Slijede Saint Laurent Cassandra Chain Wallet s rastom od 66 posto i Louis Vuitton Pochette s rastom od 59 posto. 

Moda