Zašto je Paris Hilton zapravo savršeno lice za brend Karla Lagerfelda?
Karl Lagerfeld //

Paris Hilton

Nije prošlo ni tjedan dana otkako je nova kampanja Maison Margiele s Miley Cyrus razbjesnila purističke obožavatelje avangardnog brenda temeljenog na anonimnosti, a već imamo novu kampanju koja izaziva slične reakcije.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli KARL LAGERFELD (@karllagerfeld)

Paris Hilton je službeno novo lice i celebrity ambasadorica breda Karl Lagerfeld, koji od smrti njegovog osnivača i dalje opstaje kao posebna dimenzija mode. Iako je Paris ikona svoje vrste, neodvojivo povezana sa slavnom Y2K erom, nadnaravnim razinama luksuza i glasnog bogatstva, a po novom i glazbenom scenom, legitimno se dosta korisnika društvenih mreža zapitalo - zašto baš sada i zašto baš Paris?

Zašto je Paris Hilton zapravo savršeno lice za brend Karla Lagerfelda?
Profimedia //

Paris Hilton

Kult Karla Lagerfelda

Dok većina nas koji religiozno pratimo modnu scenu poznajemo Lagerfelda po njegovom radu u Chanelu, Fendiju i Chloe, a oni malo upućeniji u Balmainu i brendu Patou, njegov osobni i istoimeni brend nikada nije dosegao te razine slave. Tu su činjenicu, naravno, često citirali njegovi vječni rivali Yves Saint Laurent i Pierre Berge.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli KARL LAGERFELD (@karllagerfeld)

Ipak, bez obzira na to što se KL nikada nije uklesao među legendarne brendove kakve poznajemo danas, brend koji je ostao iza Lagerfelda i dalje nosi određenu magiju i privlačnost, posebice na europskom kontinentu.

Paris, Karl i bizarna prijateljstva

U kampanji i službenom videu se, očekivano, Paris i brend poigravaju s onim karakterističnim humorom i alter-egom koji je proslavio Paris Hilton prije više desetljeća. ‘’Najdraža stvar kod Pariza je ta što su ga nazvali po meni’’, kaže Paris u jednom kadru prije nego što sa zida ‘’ukrade’’ slavni portret Karla Lagerfelda.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Paris Hilton (@parishilton)

Dok su mnogi ovom reklamom i fotografijama bili osupnuti, treba se prisjetiti Karlove ljubavi prema bizarnom, popkulturalnom i suvremenom. Vjerovali ili ne, Paris i Karl su njegovali prijateljski odnos otkako su se prije dvadesetak godina upoznali na zabavi u kući Valentina Garavanija. U dvojnoj biografiji Yvesa Saint Laurenta i Karla Lagerfelda, koja se najviše bavi njihovim rivalstvom, Alicia Drake je iz više izvora saznala kako je Lagerfeld u svojoj sviti uvijek imao suvremene umjetnike, starlete, IYKYK ljude koji potječu iz sumnjivih pozadina i svjetova, te bizarne osobe koje su se proslavile na vrlo diskutabilne načine.

@jusst_tiktokss #karllagerfeld #foryou#beauty#metgala2023#foryou#viral #young#fyp#viral #celebrities #fashion#cocochanel ♬ original sound - tiktok

Karl Lagerfeld je prije svega obožavao suvremeno i ono što udara na status quo, iako je on sam bio član tog istog establišmenta. Azealia Banks, jedna od najkontroverznijih javnih osoba i pjevačica naše generacije, dobila je veliki push u karijeri kada ju je Karl Lagerfeld pozvao da nastupa na njegovom eventu s Net-a-Porterom 2011.

@signatureofab #azealiabanks #karllagerfeld #paris ♬ original sound - Signature of Azealia Banks

Ipak, možda najkontroverzniji trenutak u Lagerfeldovoj karijeri je bilo prijateljstvo s Moanom Pozzi, talijanskom zvijezdom iz industrije za odrasle koja mu je naposljetku i hodala na Fendi reviji 1994., što je bio šok za cijeli svijet mode - ali odobren od strane svih sestara Fendi i vlasnika brenda.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Penélope Silva Miranda (@documoda)

Možda se brend konačno odlučio vratiti onom provokativnom i šaljivom Karlu, koji je ispod svog strogog imidža i dalje imao gotovo dječačku želju za provokacijom i potresanjem iste one demografije koja mu je glavna klijentela. Ako je to namjera iza ove kampanje, onda je ona pun pogodak.

Moda