Rosalía je i službeno zatvorila svoje Motomami poglavlje. Španjolska glazbenica objavila je ovog tjedna spot za “Berghain”, prvu pjesmu s nadolazećeg albuma Lux. Obogaćena je raskošnom orkestralnom produkcijom i uključuje suradnje s Björk i Yvesom Tumorom, a spot je prožet modnim draguljima iz zlatnog doba mode 2000-ih.
Iako Rosalíju već godinama viđamo u vintage komadima, zajedno sa stilistom Joseom Carayolom je ovog puta snažnije zaronila u modne arhive. U jednoj od završnih scena spota pjevačica nosi tuniku Nicolasa Ghesquièrea iz vremena kada je bio kreativni direktor Balenciage, odnosno haljinu iz kolekcije za proljeće 2004.
Kroz cijeli spot Rosalía mijenja nekoliko kultnih pari cipela, od kojih su najvažnije sandale s križevima iz kolekcije Alexandera McQueena za proljeće 2003. godine. Religijske reference prisutne su u njenoj glazbi već godinama, ali Lux ih donosi u dosad najintenzivnijem obliku. Album, kako je najavljeno, istražuje teme “ženske mistike, preobrazbe i transcendencije”, uz naslove poput “Mio Cristo” i “Divinize”.
U spotu se osvrće i na još ranije razdoblje modne povijesti, uz sivi top s maramom iz McQueenovog kratkog razdoblja u Givenchyju, konkretno iz kolekcije za jesen 1997. Top je omotan oko tijela i kombiniran s niskim hlačama i cipelama s malom potpeticom, u klasičnoj Y2K estetici.
Rosalía u spotu pojavljuje i legendarnom topu bez rukava iz McQueenove kolekcije za proljeće 2003., modelu s desecima sitnih gumba, koji je na pisti bio kombiniran s plisiranom suknjom i nezaboravnim šalom s motivom lubanje. Nosi ga u završnoj sceni spota, uz dramatičnu orkestralnu glazbu i kratku dionicu Yvesa Tumora.