Instagram/ Promo
//

Instagram/ Promo

Moramo priznati da dugo netko nije uzdrmao hrvatsku glazbenu scenu kao Baby Lasagna, mladić iz Istre koji se već godinama aktivno bavi glazbom. Iza umjetničkog imena stoji Marko Purišić kojem ovo nije prvi susret s pozornicom Dore. Na natjecanju je nastupao prije nekoliko godina kao član metal benda Manntra, a ovoga puta predstavlja se sam s pjesmom "Rim Tim Tagi Dim" za koju je od nedavno dostupan i spot koji je u jednom danu skupio čak 200 tisuća pregleda, a nakon objave spota, Hrvatska je na kladionicama skočila na visoko treće mjesto.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Baby Lasagna (@the_baby_lasagna_)

Radnja spota prati mladića okruženog lokalnim stanovništvom i domaćim životinjama, što dodatno naglašava kontrastnu temu pjesme o odlasku iz ruralnog okruženja u urbanu sredinu. Snimljen na različitim lokacijama u Istri, spot donosi snažan prikaz težine odluke napuštanja vlastitog doma i odlaska u nepoznato, a iza vrhunske produkcije spota stoji Markova zaručnica i fotografkinja Elizabeta Ružić

“Inspiracija spota proizlazi iz same pjesme. Motivi sela, životinja i općenito ruralnog života moja su neposredna okolina pa s toga nije trebalo izmišljati toplu vodu, već se samo osvrnuti oko sebe. Što se izazova tiče, najveći izazov na snimanju je bilo režiranje statista te pronalazak autentične Istre koju je nažalost danas uistinu teško pronaći. Osim toga, izazov je također bio i osmisliti i pronaći kostime" - poručila je Elizabeta.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Elizabeta (@elizabeta_ruzic)

Što se kostima tiče, moramo priznati da kada smo gledali spot, oni su najviše zaokupirali našu pažnju, a Elizabeta kaže kako su prilikom odabira istih razmišljali u smjeru sela, ali i vintage mode. Videouratkom su htjela prenijeti osjećaj zajednice i prošlosti i prikazati selo onakvo kakvog ga mnogi zamišljaju da je izgledalo, ne baš tako davno.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Elizabeta (@elizabeta_ruzic)

Kada govorimo o balansiranju poslovnog i privatnog, Elizabeta u šali poručuje da, ako je Marko sluša, balansiranje između privatnog i profesionalnog nije teško. Oduševljena publika s nestrpljenjem očekuje Markov nastup na Dori  zakazan za 23. veljače, koji će sigurno donijeti nešto drugačije i neočekivano. Do tada, nastavljamo uživati u njegovom spotu!

https://www.youtube.com/watch?v=kmg8EAD-Kjw&ab_channel=BabyLasagna

Pop kultura