Po prvi put u povijesti brenda, Versace neće prikazati novu kolekciju u obliku revije na Tjednu mode u Milanu. Dugoočekivana debitantska kolekcija koju potpisuje Dario Vitale, novi kreativni direktor i bivši direktor dizajna za Miu Miu, bit će prikazana u obliku ‘’intimnog događaja’’, prenosi WWD.
Što je Versace bez revije?
Kada pogledamo na povijest brenda Versace, ništa u vezi dosadašnjeg rada Giannija i Donatelle se nije moglo predstaviti ili opisati intimnim ili manjim događajem. Versace, brend koji je među prvima spojio suvremenu pop kulturu i modu, uvijek se isticao ogromnim revijama iza kojih je stajala skupa produkcija, s najpoznatijim slavnim osobama u prvom redu, a ponekad i na pisti.
Iako su promjene bile očekivane nakon što je brend ranije ove godine kupila Prada Grupa, na čelu s Miucciom Pradom koja je poznata po promišljenim potezima, izostanak Versace revije u Milanu dolazi kao veliko iznenađenje.
Tiha budućnost brenda
Lorenzo Bertelli, voditelj poslovanja u Prada Grupi i sin Miuccie Prade, nakon preuzimanja brenda je izjavio: ‘’Mislim da ne trebamo mijenjati brend, trebamo ga samo razvijati, učiniti prave stvari i zajedno vratiti Versace na razinu velikog uspjeha. Dakle, moramo biti strpljivi.“
Prve informacije o potencijalnoj prodaji kultnog talijanskog brenda, čiji je dosadašnji vlasnik bio Capri Holdings pod vodstvom Michaela Korsa, bile su popraćene podacima o slaboj prodaji novijih kolekcija zbog izostanka prilagodbe trendovima minimalizma i tihog luksuza.
Dok i dalje ne znamo u kojem će estetskom smjeru otići Versace pod vodstvom Vitalea, izostanak ključnog elementa koji je Versace činio Versaceom nam je vjerojatno prvi znak kako po prvi put u povijesti nećemo vidjeti bombastičnu produkciju i maksimalističku talijansku modu.
Točan datum održavanja prezentacije kolekcije će biti poznat do kraja tjedna, kada Camera della Moda Italiana objavi službeni kalendar za rujanski Tjedan mode u Milanu.