Ovog je vikenda brend Vivienne Westwood predstavio novu kolekciju za proljeće 2026. pod kreativnim vodstvom Andreasa Kronthalera. Kolekcija nosi naziv “Boudoir”, a na oduševljenje mnogih, Andreas je tom prilikom najavio povratak legendarnog i dugoočekivanog parfema “Boudoir” iz 1998. godine, koji je godinama bio izvan proizvodnje.
Na samom teaseru prijenosa revije, mnogi su također uočili sjenu koja asocira na siluetu slavnog parfema.
Povratak kultnog mirisa
Novi parfem “Boudoir” označava početak beauty putovanja kuće Vivienne Westwood te će biti prvi proizvod u sklopu šire kolekcije mirisa i beauty linije koji su u pripremi.
Prva limitirana serija bit će dostupna isključivo u flagship trgovinama Vivienne Westwood u Londonu, Parizu, Milanu, New Yorku i Los Angelesu. Šira dostupnost očekuje se od studenoga 2025. u trgovinama diljem svijeta.
Kako miriše Boudoir?
Originalni Boudoir je stavljen van proizvodnje oko 2010. godine, zbog neslaganja same Westwood oko licence za njene parfeme. Boudoir je ujedno jedini parfem na kojem je ona izravno radila, a zbog toga je očekivano postao enigma i must have među kolekcionarima.
Parfem je opisan kao težak, začinski i puderast, s aluzijama na viktorijansko razdoblje koje je Westwood apsolutno obožavala. Otvarao se eksplozivnim aldehidima, žutim cvijećem i bergamotom, dok su mu u srednjim notama bili ruža, karanfil, korijander, narcis i jasmin. Gotovo mokri, floralni buket je bio položen na puderaste note cimeta, sandalovine, duhana i pačulija u donjim notama parfema. Kontroverzan, ali opojan, Boudoir je bio parfem koji nikoga nije ostavljao ravnodušnim, a nadamo se da će Cristian Calabro, parfumer koji stoji iza nove formulacije, uspjeti uhvatiti tu energiju
Alternative za Vivienne Westwood Boudoir
Nova verzija parfema dolazi u bočici od 50 ml i po cijeni od 170 eura. To je daleko pristupačnije od vintage bočica koje na eBayu i drugim platformama postižu cijenu i preko 400 eura. Ipak, poznate su neke suvremene alternative koje nisu izravne kopije, ali imaju sličnu, korporalnu esenciju kakvu i Boudoir.
Prvi takav parfem je Black Orchid iz brenda Tom Ford. Black Orchid je raskošan i mračni miris. Riječ je o luksuznom i senzualnom parfemu s bogatim, tamnim tragom crne orhideje i začina sa zemljanim apektom. Vrijedi istaknuti da je Black Orchid izuzetno postojan i posjeduje snažnu, prepoznatljivu auru koja se dugo zadržava u prostoru.
Drugi, koji je prozvan možda najboljom alternativom za Boudoir, je Putain des Palaces od Etat Libre d’Orange. Senzualan je, ali ne na onaj slatki ili tradicionalni način u parfemima, već na sirov, pomalo prljav način. U recenzijama je često opisan poput mirisa kože nakon noći provedene u izlasku, u kožnoj jakni, s tragovima parfema na koži.