Zalando ima top projekt inspiriran zagrebačkim Dolcem i njegovim kumicama
Foto: Franjo Matković //

Zalando

Modni editorial reinterpretira zaštitni znak kumica - samopouzdanje i šarm - kroz odvažan styling iz nove Zalando kolekcije. Snimljeno među šarenim štandovima Dolca i pod poznatim šestinskim kišobranima, editorijal odražava jedinstveni ritam tržnice - mjesta gdje se susreću generacije i stilovi. Portreti spajaju tradiciju s individualnošću i najnovijim modnim trendovima, isporučujući priču o sjajnom stilu koji živi na ulicama Zagreba. Editorijal je fotografirao Franjo Matković, a stilizirala Barbara Repe, oživjevši kreativnu viziju s autentičnošću i štihom.

Zalando ima top projekt inspiriran zagrebačkim Dolcem i njegovim kumicama
Foto: Franjo Matković //

Zalando

Zalando ima top projekt inspiriran zagrebačkim Dolcem i njegovim kumicama
Foto: Franjo Matković //

Zalando

Zalando ima top projekt inspiriran zagrebačkim Dolcem i njegovim kumicama
Foto: Franjo Matković //

Zalando

Zalando kampanja za jesen/zimu 2025. „Što obući?“ pretvara svakodnevno pitanje u uzbudljivu priliku za samoizražavanje. Kroz odabrani jesensko-zimski asortiman osmišljen da nadahne kreativnost i samopouzdanje, Zalando osnažuje svakoga da eksperimentira sa stilom, bez pritiska da bude savršen.

Zalando ima top projekt inspiriran zagrebačkim Dolcem i njegovim kumicama
Foto: Franjo Matković //

Zalando

Zalando ima top projekt inspiriran zagrebačkim Dolcem i njegovim kumicama
Foto: Franjo Matković //

Zalando

Snimljena na tržnici, mjestu gdje se susreću ljudi svih stilova, dobi i podrijetla - globalna kampanja slavi kako inspiracija nastaje u svakodnevnim susretima. Lokalna priča u Zagrebu nastavlja tu naraciju, hvatajući isti duh kroz objektiv Dolca i njegovih voljenih kumica. Tržnice su pune karaktera i boja, a svaka osoba donosi svoj vlastiti pristup samoizražavanju.

Zalando ima top projekt inspiriran zagrebačkim Dolcem i njegovim kumicama
Foto: Franjo Matković //

Zalando

Zalando ima top projekt inspiriran zagrebačkim Dolcem i njegovim kumicama
Foto: Franjo Matković //

Zalando

Nitko nema bolje mjesto u prvom redu za zagrebački stil od kumica, koje sve vide sa svojih štandova svakog vikenda. Zato je Zalando zamolio nekoliko njih da podijele što moda znači u njihovom gradu:

Zagrepčanke vole izgledati dotjerano i šik. Subotom ćete na Dolcu vidjeti razne modne kombinacije, ali sve to nekako ispadne skladno.“ Ana P.

Zalando ima top projekt inspiriran zagrebačkim Dolcem i njegovim kumicama
Foto: Franjo Matković //

Zalando

Da moram opisati zagrebačku modu, rekla bih: elegantna, praktična, s karakterom. Ljudi ovdje vole pratiti trendove, znaju što im stoji i ne boje se pokazati.“ Nikolina F.

Subotom je Dolac kao modna pista i to mi se sviđa. Komade koje sam ja nosila kao mlada sada nose nove cure. Svaka od njih doda nešto svoje i to je ono što čini Zagreb posebnim.“ Marta K.

Zalando ima top projekt inspiriran zagrebačkim Dolcem i njegovim kumicama
Foto: Franjo Matković //

Zalando

Kampanja inspirirana zagrebačkom tržnicom Dolac poručuje nam da je moda svuda oko nas, u ritmu grada, u svakodnevnim trenucima i u ljudima koji se ne boje izraziti. Zalando i ove sezone poziva kupce da pronađu vlastitu inspiraciju i stvore stil koji govori o njima.

Kampanja s kolekcijom koju je izabrala stilistica Barbara Repe, bit će dostupna na www.zalando.hr od idućeg tjedna.

Moda