Zalando, vodeća europska online modna destinacija, pokreće kampanju za jesen/zimu 2025. u kojoj glavne uloge imaju dobitnica Zlatnog globusa, glumica Uma Thurman, te nagrađivana glazbenica i producentica PinkPantheress.
Nadovezujući se na Zalandov evolvirajući koncept “Što obući?”, kampanja pretvara poznato svakodnevno pitanje o stilu u uzbudljivu priliku - pozivajući kupce da istraže i izraze svoj stil na vlastiti način. Umjesto praćenja krutih trendova, Zalando ponovno osmišljava odijevanje kao oslobađajući čin kreativnosti.
Smještena u živopisnom ambijentu tržnice, kampanja uvodi dvojnike kao zaigrani vizualni motiv. Dok Uma Thurman prolazi između štandova sa svježim proizvodima i vintage blagom, nailazi na iznenađujuće odraze same sebe, slaveći ideju da inspiracija dolazi odasvud i od svakoga.
PinkPantheress donosi svoj prepoznatljiv stil i spontanost, odražavajući slavlje identiteta, eksperimentiranja i samopouzdanja koje kampanja promiče.
„Sretna sam što sam dio ove kampanje,“ rekla je Uma Thurman. „U njoj je bilo nečeg zaigranog i neočekivanog - smještena uz ljepotu Portugala, koja je gotovo djelovala kao još jedan lik u priči.“
PinkPantheress dodaje: „S glazbom i modom eksperimentiram na isti način - isprobavam stvari, miješam utjecaje i vidim što mi se čini ispravnim. Ova kampanja u potpunosti je posvećena toj slobodi igre i tome da budeš svoj.“
Kampanju, koju je oblikovao cijenjeni stilist Pau Avia, fotografirao Lukas Wassmann, a filmski oživio redateljski dvojac Bradley & Pablo, odlikuje spoj energije visoke mode s filmskim pripovijedanjem i dozom humora. Od smjelih proporcija, bogatih tekstura do samouvjerenog slojevitog odijevanja, kolekcija za jesen/zimu 2025. potiče trenutke radosti, samopouzdanja i kreativnog izražavanja u svakodnevnim stilskim odlukama.
Kako bi dodatno podržala duh kreativnosti, kampanja također otkriva Zalando Boards - novu značajku koja je sada dostupna na svim tržištima. Ove vizualne inspiracijske “ploče” omogućuju kupcima da otkrivaju, prikupljaju i organiziraju ideje prema vlastitom stilu. Od tematskih kolekcija poput „Tržnica“ i „Burgundy Bliss“ do lookova koje su korisnici sami kreirali za treninge, Boards olakšavaju pretvaranje inspiracije u djelo.
Sara Spännar, potpredsjednica za brand i kreativnost u Zalandu, izjavila je: „U Zalandu vjerujemo da odabir odjeće treba biti osnažujuće, a ne stresno iskustvo. Ova sezona posvećena je podsjećanju kupaca da inspiracija postoji svuda - u bojama, teksturama i ljudima oko nas. Pravo je zadovoljstvo vidjeti kako Uma Thurman i PinkPantheress unose svoj čar u set. Oduševljeni smo rezultatom.“
Zalando kolekcija za jesen/zimu 2025. dostupna je na www.zalando.hr.