Možda smo stvarno došli do točke u kojoj apsolutno sve u našem domu mora biti na neki način brendirano slavnim imenom iz svijeta mode, pa su tako na red došle i keramičke pločice za dom. Iako Zara Home nije prvi brend u povijesti koji u svojom sekciji uređenja doma nudi ovakve proizvode, s obzirom na svjetsku popularnost, primjerice, Versace keramike i pločica, ove su godine postali prvi high-street brend koji u svojoj ponudi ima ovakve proizvode.
Zara Home x Todobarro
U svojoj prvoj kolekciji keramike, Zara Home je predstavila ručno rađene primjerke koje je proizveo slavni brend Tobodarro iz Malage. S fokusom na jedisntvenu i majstorsku izradu, sve pločice su unikatne i sa svojim posebnim nijansama, pa i slučajnim 'greškama' koje svakoj daju specifičan duh i karakter.
Dostupne su u bogatoj, čokoladno smeđoj boji i tradicionalno bijeloj s manjim inkluzijama po pitanju teksture i boje, što im daje jedinstveni odsjaj i teksturu.
Ovo nije bio prvi put da se Inditex obratio tvrtki Todobarro. Tijekom godina Zara i Zara Home koristili su njihove pločice iz Málage za uređenje brojnih prostora, pa i za potpuno oblaganje zidova i podova u prvom kafiću brenda, Zacaffè, glinenim pločicama.
Ideje za uređenje prostora Zara Home pločicama
Pločice su dostupne u Zara Home trgovinama i putem njihove web stranice po cijeni od 129 eura za 50 pločica, što je prema njihovim procjenama dovoljno za oblaganje 0.5m kvadratnih.
S obzirom na tu cijenu, nije realno očekivati kako ćemo prekriti cijeli jedan prostor s ovim pločicama, no one se nameću kao odlična opcija za manje projekte prekrivanja površina kupaonice, te kao kao dobri detalji u mozaicima.
Bezvremenski trend u koji bi se odlično uklopile ove pločice su tzv. backsplash accents, odnosno postavljanje raznolikih pločica iznad radne površine u kuhinji ili iznad kade. Time se izbjegava jednoličnost, a površini koja je inače zanemarena daje potpuno novi, boho život.