Off i Resort sezona za 2027. već se pokazuje kao jedna od najočekivanijih u posljednjih nekoliko godina, a najveći luksuzni brendovi preskočili su egzotične destinacije i okrenuli se upravo Americi. Umjesto uobičajenih VIP i VIC putovanja u Italiju, Seoul ili Meksiko, vodeće modne kuće postavljaju svoje piste u New Yorku i Los Angelesu, jer očigledno računaju na novu kupovnu moć i kulturni utjecaj američkog tržišta.
Riječ je o strateškom zaokretu koji naglašava novu stvarnost: nakon dvije godine oprezne potrošnje, američki se kupci očito vraćaju u punoj snazi i najveće modne kuće ih ponovno žele u prvom redu.
Chanel će već ovog tjedna prikazati svoju prvu Metiers d’Art kolekciju pod Matthieuom Blazyjem u New Yorku. Nakon izrazito uspješne debitantske kolekcije za proljeće 2026., sigurni smo kako će Blazy ponovo oduševiti u New Yorku, a najavljeno je kako su zaštitna lica ove kolekcije A$AP Rocky i Margaret Qualley.
Jonathan Anderson predstavit će svoju prvu Cruise kolekciju za Dior u Los Angelesu. Iako točna lokacija još nije otkrivena, revija stiže odmah nakon otvaranja nove Dior trgovine na Rodeo Driveu.
Gucci revija zakazana je za 16. svibnja i obilježit će važan trenutak: Demninu prvu cruise kolekciju za talijanski brend. Iako detalji još nisu poznati, dolazak u New York ukazuje na snažniji iskorak prema američkim kupcima koji su već dobro reagirali na njegovu prvu kolekciju. Posljednji put kada je Gucci imao uspješnu reviju u SAD-u bilo je za sezonu proljeće 2022., kada je kreativni direktor bio Alessandro Michele.
Louis Vuitton također dolazi u New York, gdje će 20. svibnja održati svoju Cruise 2027 reviju. Revija će spojiti kreacije Pharrella Williamsa i Nicolasa Ghesquièra u jednu kolekciju, a odabir New Yorka kao kulise za to prvo ikada sudaranje vizija ova dva kreativna direktora Louis Vuittona itekako ukazuje na sve veću važnost američkog kupca u usporedbi s onim europskim.
Očigledno je kako snaga američkog tržišta i dalje ostaje iznimno velika, čak i dok rastu zabrinutosti zbog makroekonomskih prilika u zemlji. Trumpova politika s carinama i dalje uzrokuje trzavice diljem svijeta, njihovo tržište rada pokazuje znakove slabosti, a potrošači s nižim prihodima sve pažljivije kontroliraju troškove.
Istodobno snažan rast dionica, koji pogoni kapital tehnoloških kompanija uložen u umjetnu inteligenciju, omogućuje potrošačima s višim prihodima da i dalje troše bez većih ograničenja. Prema Altagamma analizi luksuza za 2026. godinu, prodaja luksuznih rpoizvoda u SAD-u trebala bi porasti za čak 4,5 posto, uz stabilan rast broja osoba s većim prihodima i bogatstvom, bez obzira na to što su cijene iz mjeseca u mjesec sve više.