Netflix //

Unatoč velikim očekivanjima, lifestyle emisija Meghan Markle "With Love, Meghan" nije ostvarila željeni uspjeh. Netflix je nedavno objavio svoje izvješće o gledanosti za prvu polovicu 2025., a dugo najavljivani povratak vojvotkinje od Sussexa na male ekrane završio je na neočekivano niskom 385. mjestu - s tek 5,3 milijuna pregleda od premijere 4. ožujka.

Iako se ne može reći da je riječ o potpunom promašaju, mnogi ovaj rezultat vide kao poražavajuć, s obzirom na pažnju i medijsku pompu koju je serija izazvala uoči izlaska. Za usporedbu, serija Suits koja je Meghan proslavila, ove je godine doživjela ponovni uzlet i ostvarila 9,3 milijuna pregleda za prvu sezonu, zauzevši 151. mjesto na istoj listi.

Lifestyle vizija koja nije pronašla publiku?

"With Love, Meghan" je vizualno dotjerana kombinacija kuhanja, savjeta za domaćinstvo i osobnih priča, snimljena u domu Meghan i princa Harryja u Montecitu gdje žive s djecom Archiejem i Lilibet. U emisiji je Meghan ugostila poznate prijatelje, poput glumice Mindy Kaling, dijelila recepte, savjete za posluživanje i pružila uvid u detalje svog svakodnevnog života.

Netflix //
//

Kao voditeljica i izvršna producentica, Meghan je kroz seriju željela prenijeti viziju svog lifestyle brenda, odnosno spoj kalifornijskog šarma i kraljevske elegancije. Serija je u početku privukla interes javnosti, te se nakratko probila među 10 najgledanijih Netflixovih naslova u ožujku (sedma u Ujedinjenom Kraljevstvu i deseta u SAD-u), no ubrzo je pala. Mnogi su ocijenili kako serija nije uspjela stvoriti emocionalnu povezanost sa širom publikom. Kritike su je opisale kao „ugodnu, ali predvidljivu“, a dio gledatelja doveo je u pitanje njezinu autentičnost i relevantnost. Dodatan izazov bio je i tajming - serija je lansirana u isto vrijeme kad i britanska drama Adolescence, koja je postala apsolutni hit s 145 milijuna pregleda.

Bolje od ostalih Sussex projekata

Unatoč slabijoj gledanosti, "With Love, Meghan" ostvarila je bolji rezultat od drugih projekata Meghan i Harryja na Netflixu. Njihova dokumentarna serija Harry & Meghan iz 2022. godine našla se tek na 1764. mjestu u ovogodišnjem izvješću, dok je dokumentarac Polo završio na poražavajućem 3436. mjestu s tek 500.000 pregleda. Ipak, petogodišnji ugovor vrijedan 100 milijuna dolara koji je par potpisao s Netflixom 2020. još uvijek je aktivan, a druga sezona serijala već snimljena i uskoro stiže na platformu.

Л‡dehoy! Agency/MEGA/The Mega Agency/Profimedia //

Što znamo o drugoj sezoni?

Netflix je potvrdio da će druga sezona serije "With Love, Meghan" biti objavljena ove jeseni, iako točan datum još nije poznat. Nova sezona nastavit će u istom tonu: kuhanje, uređenje doma i gostovanja poznatih osoba. Redatelj Michael Steed ponovno se vraća, što znači da možemo očekivati dosljedan vizualni stil i atmosferu. Za širenje publike možda će biti ključni novi gosti. Prva potvrđena gošća je Chrissy Teigen, što daje naslutiti kako će druga sezona možda imati više pop-kulturnog šarma i manje formalnosti.

Meghan Markle
Profimedia //

Meghan Markle

JAKE ROSENBERG/NETFLIX. //

Serija se savršeno uklapa u Meghaninu širu poslovnu strategiju. Osim televizijskog sadržaja, vojvotkinja je ove godine lansirala i novi lifestyle brend pod nazivom As ever, čiji su prvi proizvodi rasprodani u roku od sat vremena. Iako gledanost nije bila impresivna, interes kupaca za fizičke proizvode pokazuje da je Meghanin utjecaj u lifestyle i modnom prostoru i dalje snažan. 

Lifestyle