Intervju: Nika Turković

21.02.2020.

Sve o novom singlu i daljnjim planovima!

Prošlu jesen na hrvatsku glazbenu scenu vratila se Nika Turković, koju smo kao djevojčicu 2004. gledali na dječjoj euroviziji. U petnaest godina kod mlade umjetnice dogodilo se puno toga, završila je fakultet u Londonu, zaposlila se u marketinškoj agenciji, a svoju ljubav prema glazbi uspjela je pretvoriti u jednu predivnu priču. U rujnu je svijetu predstavila svoj prvi singl „U mraku“ kojim je pokazala da se radi o glazbenici koja je spremna napraviti pomak na hrvatskoj glazbenoj sceni i definitivno je podigla ljestvicu jako visoko. Jučer nas je Nika počastila pravom glazbenom poslasticom, naime njezin novi singl „Raj“ ugledao je svjetlo dana.

 

Pjesma „Raj“ je službeno vani, zvukom si ostala dosljedna svom stilu, a tekst je predivan. Od kud inspiracija?

Raj je napokon vani, dugo sam pripremala ovu stvar i drago mi je da je izašla baš u ovom ruhu. Puno hvala na lijepim komplimentima! Pjesmu sam napisala kao neku viziju idiličnog stanja u ljubavi, u kojem nema nikakvih negativnih emocija, nema grijeha i vrlo je utopijsko, rajski. Sigurna sam da je taj osjećaj svima poznat i da smo ga svi bar jednom doživjeli, pa sam odlučila upravo o toj oazi mira, napisati pjesmu. Nekako sam se nadala da će svatko u njoj pronaći svoj raj, kakav god on bio.

Prvim singlom „U mraku“ definitivno si podigla ljestvicu jako visoko- što zbog produkcije, što zbog vizualnog identiteta. Koliko dugo si stvarala svoju glazbenu priču u glavi?

Pa, vrlo dugo zapravo. Trebalo mi je jako dugo da posložim sve ono što radim godinama, u neku smislenu, hrvatsku cjelinu. S obzirom da sam ovakvu glazbu radila godinama na engleskom jeziku, najteža tranzicija bila je prebaciti ju na naš jezik i na taj način se približiti hrvatskoj publici. Također sam znala da je jako važno da uz glazbeni identitet napravim i onaj vizualni, pa je i taj dio pripreme uzeo puno kreativnog truda, ali nadam se da je uspjelo i da smo stvorili neku vrstu finog minimalizma, kako kroz glazbu, tako i kroz vizuale.

Laska li ti kad te nazivaju hrvatskom Billie Eilish?

Iskreno, jako, iako ja to tako ne bih nikad nazvala! :) Mislim da je ona jako mlada, a već ogromna i da svi imamo puno za naučiti od nje – ne što se tiče glazbenog stila, već hrabrosti i iskrenosti. Veliki sam fan njenog žanra, no mislim da ljudi ponekad zaboravljaju da je ona vrlo mlada i da ga ona nije stvorila, pa često čitav žanr u kojem se ja želim nalaziti, nazivaju njenim imenom (što je zavidan uspjeh). Svakako sam počašćena i drago mi je da je netko tako mlad, napokon otvorio vrata nama koji takvu glazbu stvaramo – čije je vrijeme, zahvaljujući Billie, tek došlo.

Ako pogledamo tvoj Instagram, pa i prvi i drugi spot, možemo primjetiti kako zbilja voliš modu. Koje dizajnere bi istaknula kao najdraže i čije odjevne komade nosiš u spotu Raj?

Veliki sam fan mode i uvijek kažem da kad ne bih bila glazbenica, bila bih modna dizajnerica, pa sam tako i veliki fan naših dizajnera. Najdraži su mi modni dvojac Klisab, čije sam komade nosila i u prvom, a sada i u drugom spotu. U spotu za Raj smo dodali elemente adidasa, koji su pridonijeli raznovrsnosti i dodali malo snage u sve lookove, ali ipak su najveću pozornost odnijele haljine Envy Rooma, koje su neke od najljepših vjenčanica koje sam ikad vidjela! Nimalo konvencionalne ni dosadne, baš neočekivane i prekrasne. Mislim da su se savršeno uklopile u priču i jako sam zahvalna na toj suradnji.

U 2020. krenula si s novom pjesmom, što još možemo očekivati ove godine? Kakvi su planovi?

Krenuli smo i ne planiramo stati. Želimo vidjeti što sve možemo i kako, pa sada aktivno radimo na sljedećem singlu, a zatim i na sljedećem i tako dalje. Nadamo se da ćemo nastaviti stvarati ono što ljudi vole i ono na što ćemo biti ponosni.

 

 

Piše: Aleksandra Milinković

Fotografije: Petra Mikšik

Pročitajte i...

Predstavljamo novu KLISAB kolekciju za ljeto/20!

Fotografije snimljene u gorju Žumberak predstavljaju novu KLISAB LJETO20 kolekciju u kojoj dominira tie dye uzorak

ELLE Intervju: Antoneta Bursac, osnivačica brenda Klarskin

Djevojka rodom iz Trogira čiji se wellness brend prodaje na Net-a-Porteru!

Z_code_z cipele

Upoznajte Hrvaticu čiji je brend cipela Z_code_Z postao hit na Asosu

Karijera Nataše Ornelle Herak dokaz je da vas talent i odvažnost mogu daleko odvesti. Nju su odveli su čak do Kine, gdje radi kao voditeljica dizajnerskog tima tvrtke Stylish Shoes, koja kreira cipele za svjetske brendove poput Topshopa i Pretty Little Thingsa. Nedavno je pokrenula i vlastiti brend koji je napravio pravi boom na internetu

Ghetaldus optika u novom desetljeću izašla Van okvira

Nova lica, novi vizualni identitet, neka nova pravila… Nova godina za GHETALDUS Optiku, uistinu je rezultirala valom promjena koje nisu mogle ostati neprimjećene.

Intervju: fotograf Karlo Hečimović

Nekadašnji pobjednik Elle Fashion Foto Talenta ispričao nam je sve o nedavno objavljenoj knjizi, životu u Berlinu te planovima kad se situacija vrati u normalu!

▲ Povratak na vrh