Kada je ljubav utkana u modu…

02.03.2016.

Heklana srca na majicama, haljinama i tunikama najbolje simboliziraju ljubav prema kćerkici Miji i modi Tamare Novosel, vlasnice brenda LOVEMia

Nakon što je postala majkom kćerkice Mije, kojoj je danas godina i pol, Tamara Novosel odlučila je da je pravo vrijeme da konačno ostvari svoj san, da započne stvarati originalne odjevne predmete, za koje će njezina Mia, ali i ona sama biti najbolji modeli.

 

Tamara Novosel

Tamara Novosel, vlasnica brenda

Ivana Tomas

Ivana Tomas

 

“Godinama sam radila posao koji ne volim i prije nekoliko mjeseci odlučila sam to zauvijek promijeniti. Moda je oduvijek bila moja ljubav pa sam odlučila baviti se upravo njome”,  kazala nam je Tamara, osnivačica brenda LOVEMia, originalnog po mnogo čemu.

Naime, osim što su njezin glavni proizvodi majice, tunike i haljine s prišivenim ručno heklanim srcima, koja najbolje simboliziraju njezinu ljubav prema onome što radi, LOVEMia već je mnogim fashionisticama poznat kao brend koji stvara ‘matching outfits’.

 

LoveMia

 

Ideju da mame i kćeri nose iste ili slične odjevne predmete odmah su prigrlile broje poznate dame, majke curica, a nađu se i one koje majice s heklanim srcima požele i za svoje sinčiće.

Više na Facebook stranici>>>>> ovdje!

Fotografije: press

Pročitajte i...

#LoveMia u centru Zagreba

Zaštitni znak ovog uspješnog mladog hrvatskog modnog branda je srce i namijenjen je svima vođenima ljubavlju i srećom

Milenijalci ovisni o igli estetskog kirurga

Nije samo generacija 40+ zabrinuta što zbog karantene ne može u posjet svom estetskom kirurgu.  Inspirirani društvenim mrežama i odlučni oko ideje da su prirodni izgled i retorika "manje je više" precijenjeni, milenijalci se sve masovnije okreću novim kodovima fizičkog izgleda à la carte. Rezultat? Prošle su godine prvi put brojem estetskih zahvata nadmašili generaciju između 50 i 60 godina!

Najuzbudljivije celebrity bebe 2020. godine

Koji cool zvjezdani parovi u tekućoj godini očekuju prinovu?

Kako celebovi nose must-have komad sezone

Za ovaj vječni klasik isplati se pronaći mjesta u garderobi

▲ Povratak na vrh