Kako Stella McCartney krati svoje #stayathome dane? Ne pokušavajte ovo kod kuće!

dizajnerica Stella McCartney
02.04.2020.

Zahvaljujući Stelli svjedočimo novom bizarnom pokretu na Instagramu

Neki peku domaći kruh, neki vise na društvenim mrežama, neki gledaju Netflix, a britanska dizajnerica Stella McCartney dosadu u „kućnom pritvoru“ ubija- izvodeći kaskaderske točke.

Slavna Britanka propisno je nasmijala svoje fanove objavivši na Instagramu video na kojem stepenište svog doma koristi kao tobogan u zabavnom parku. Post ispod kojeg štampanim slovima stoji NE POKUŠAVAJTE OVO KOD KUĆE prikazuje 48-godišnju Stellu  koja noge uvlači u vreću za spavanje a onda, s osmijehom na licu i sunčanim naočalama na očima, kreće nizbrdo. Iako je riječ o prilično strmim stepenicama, spuštanje je završilo bezbolno, a dizajnerica pratitelje na Instagramu upitala što oni rade da si skrate vrijeme tijekom izolacije zbog korona pandemije.

Video je pokrenuo StellaStaircase challenge lavinu u kojoj poznati i nepoznati objavljuju vlastite videouratke spuštanja niz kućne  stepenice. Najnovija „kaskaderka“ jest glumica Drew Barrymore koja se po svojem stepeništu pokušala spustiti zamotana u debeli tepih ali prilično neuspješno. Ispod objave izazvala je svog prijatelja, 45-godišnjeg komičara Jimmyja Fallona da napravi isto. Dotični se zasad nije oglasio.

 

Piše: Jasmina Rodić

Fotografije: Instagram,INDIGITAL.TV

Pročitajte i...

Prijateljstvo Cindy Sherman i Stelle McCartney rezultiralo izložbom

Kolaboracija između Cindy Sherman i Stelle McCartney najnoviji je u nizu izleta ove umjetnice u modni svijet

Modna odluka sezone: gležnjače - elegantne vs. glomazne

Gležnjače su i dalje omiljeni komad za jesensko razdoblje, a glavna dilema ove sezone jest - odabrati elegantne ili glomazne?

Fashion hotlist: Najznačajnije modne dizajnerice u 2020-oj

Tko su žene koje predvode trenutno najutjecajnije brendove modnog univerzuma

I Stella McCartney osjeća krizu: smanjila broj zaposlenih i odrekla se svoje plaće

Dizajnerica je bila prisiljena na rezanje troškova zbog pandemije, koja je i njezinom brendu nanijela ogromnu štetu

▲ Povratak na vrh