Kris Jenner otkrila koliko joj kćeri naplaćuju objave na društvenim mrežama

17.04.2019.

Koliko brendove košta jedna objava Kim K?

Kylie Jenner nedavno je završila na vrhu popisa najmlađih milijardera, dok je Kim Kardashian otkrila kako ima cijelu sobu posvećenu dizajnerskim torbicama. Takvi detalji iz već svima nam poznatih života klana Kardashian daju prilično dobar dojam o njihovoj prosječnoj zaradi. No, otkud najveći dio njihovih prihoda zapravo dolazi?

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

Kris Jenner, izvorni “momager”, otkrila je opseg onoga što njezine kćeri naplaćuju za sponzorirane postove na društvenim medijima. Tijekom snimanja intervjua za CBS Sunday Morning – koji je jučer emitiran na američkoj televiziji – rekla je: “Moje kćeri stalno dobivaju ponude za objavljivanje nečega za neku tvrtku ili brend, na društvenim mrežama.”

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

“One moraju platiti jednu cijenu za Instagram feed, drugu cijenu za Instastory ili pak treću za Facebook … postoji cijena za sve.”

Potom je objasnila da postoji razlika kada je riječ o tome koliko se naplaćuje određeno o proizvodu koji se reklamira. Farmaceutski proizvodi i bilo što, ‘što ćete piti, gutati, ili staviti u svoje tijelo’, koštat će vas najviše.

I premda točne brojke nisu objavljene, Kris je dodala: “Definitivno šesteroznamenkasta brojka .”

Dakle, dok Kim zarađuje 100.000 dolara od jednog Insta posta, mi osjećamo uspjeh kada prođemo onih prvih 11 lajkova.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia

Pročitajte i...

khloe kardashian

Čini se da Khloé Kardashian još uvijek ne zna jesu li joj draže savršenosti ili nesavršenosti...

Kako je jedna loše osvijetljena slika bacila novo svjetlo na društvo u kojem živimo i što je prava 'kvaka 22'

Nedostaju vam putovanja? Donosimo mali modni eskapizam u europske metropole

Modne blogerice izravno prenose kulturu gradova u kojima žive svojom estetikom i stilom

Kraj jedne ere: Kako je selfie postao sinonim za selfish… i što pandemija ima s tim

Jeste li primijetili promjenu na društvenim mrežama? Nakon godina probijanja kroz nepregledne gomile fotošopiranih autoportreta, napućene usnice i Bambi eyes počinju nestajati s radara virtualne zbiljnosti. To je vrlo vjerojatno jedina pozitivna stvar koja nam se dogodila u 2020.

Kraj ere Kardashianki?

Kako reality show 'Keeping Up With The Kardashians' ulazi u posljednju, 20. sezonu, pitamo se je li to zaista kraj i što to znači?

▲ Povratak na vrh