Lady Gaga kao suvremena Audrey Hepburn

Lady Gaga
01.02.2017.

Pjevačica je novo lice kultnog draguljarskog brenda Tiffany & Co.

Lady Gaga na ovogodišnjem Super Bowlu imat će pune ruke posla – osim što nastupa u poluvremenskom spektaklu, bit će i lice reklame za kultni brend nakita Tiffany & Co koja će se emitirati tijekom tog istog poluvremena – ekskluzivnog i poprilično skupog medijskog prostora u Americi.

Ovo će biti prva reklama takve vrste za ovaj brend, a promovirat će njihovu novu liniju nakita “Tiffany City HardWear”. U 60 sekundi reklame Gaga će, prepuštena vlastitoj elokvenciji – bez scenarija, pričati o svojoj kreativnosti.

Tijekom velike Super Bowl utakmice ovaj nakit moći će se unaprijed naručiti, a u prodaju dolazi tek u travnju.

Cijela reklama premijerno će se prikazati 5. veljače.

Foto: Profimedia

Pročitajte i...

Kako nositi bisere na sasvim nov način

Reinvencija tradicionalnih perli

Reinvencije slavnih: Tko su Alexander Nevermind, Kenya Campbell i Lilakoi Moon?

Nomen est omen - kaže stara poslovica. Ususret ovogodišnjim ELLE Style Awards koje su u znaku #FashionRenvention, istražujemo koji su celebrityji vlastitim reinvencijama bili tako posvećeni da su mijenjali imena čak nekoliko puta.

#FashionReinvention inspiracija: transformacije Lady Gage od burleske do Hollywooda

Dok odbrojavamo dane do ovogodišnjeg izdanja ELLE Style Awards, koje su u znaku kampanje #FashionReinvention, osvrćemo se na stilske transformacije Lady Gage u posljednjih desetak godina

De'llure - nova zvijezda na hrvatskom nebu nakita!

Sofisticirani, simplificirani, trendy nakit jednostavnih linija… Sve u jednom? I to je moguće. Rođena je nova zvijezda na hrvatskom nebu nakita jednostavnog imena-De'llure.

San svake moderne minimalistice krije se u posebnom nakitu

Kada biramo nakit, težimo unikatnosti, a upravo takvo mjesto je zlatarna Marić, koja je s radom započela prije velikih 25 godina

▲ Povratak na vrh