Što je zajedničko Bradu Pittu, Sofiji Coppoli i Beyonce?

19.12.2020.

"There's no business like showbusiness!" - stara je uzrečica, no čini se da zvijezde otkrivaju nove izvore prihoda.

Svo troje u biznisu su proizvodnje vina. I ne samo oni – lista poznatih glumaca, pjevača i drugih lica iz showbusinessa koji postaju vlasnici vinograda i vinarija svakim je danom sve duža.

Brad Pitt i Angelina Jolie još su uvijek skupa, ali samo u biznisu, koji smatraju zajedničkom investicijom za budućnost njihove djece. Njihova vinarija Fleur de Miraval u pokrajini Champagne, u blizini prestižnih proizvođača poput Kruga. Nakon predstavljenih roséa, ove će godine na tržište staviti i šampanjac koji će se prodavati za otprilike 390$ po boci.

No Brad i Angelina nisu jedini američki celebrityji u proizvodnji vina u Francuskoj: Beyonce i Jay Z vlasnici su brenda Armand de Brignac, jednog od francuskih najstarijih i najmanjih proizvođača šampanjca. Queen B i Jay Z svoj šampanjac cijene još više od bivšeg para Pitt/Jolie – oko 760$ po boci!

U Kaliforniji vino proizvode Charliejeve anđelice Drew Barrymore i Cameron Diaz. Cameron Diaz proizvodi organska vina Avaline, a Drew pinot noir, pinot grigio i rosé inspirirana njezinim putovanjima Italijom, pod imenom Barrymore Wines.

Kyle MacLachlan, poznat po ulogama u Twin Peaksu i Seks i gradu stoji iza vinarije Pursued by Bear od 2005.

Redatelj Francis Ford Coppola bavi se vinarstvom gotovo jednako dugo kao i filmom, od 1975., a svoju ljubav spram vina prenio je i na druge članove klana Coppola pa su tako i supruga Eleanor, kći Sofia i unuka Gia uključene u obiteljski biznis u vinariji Inglenook.

Ove se godine i pjevač John Legend okušao u proizvodnji vina kroz suradnju s vinarijom LVE u Napa Valley i lansirao vina za koja kaže da su inspirirana pravom ljubavi.

Čini se da se glumačke i glazbene zvijezde razumiju u dobru kapljicu, ali još se bolje razumiju u dobar biznis te znaju kako osigurati da njihovi izvori prihoda nikada ne presuše.

Piše: Kristina Stakor

Foto: Profimedia

Pročitajte i...

hippy garden ego

Neodoljiva parfemska čarolija spiritualnog Hippy Gardena

Đurđica Vorkapić dizajnirala je parfemsku liniju proizvoda za dušu i tijelo

Kako ostati fit na zabavan način

Vrijeme je da se prisjetite nekadašnjih vještina i stanete na - role!

angelina jolie

Angelina Jolie otkrila kako joj je razvod od Brada Pitta utjecao na karijeru

Angelina Jolie vraća se na velike ekrane u akcijskim ulogama

adidas beyonce

adidas inspirira ljude diljem svijeta: Ništa nije nemoguće

adidas danas lansira novu ekskluzivnu brend kampanju 'Impossible is Nothing' u kojoj će poznate osobe iz svijeta sporta, glazbe, showbiza, YouTubea i Instagrama poručiti ljudima da ništa nije nemoguće. Ovom kampanjom omiljeni sportski i lifestyle brend ponovno svijetu šalje poruku da sport ima moć promijeniti živote i da na život treba gledati s optimizmom.

beyonce

Vrijeme je da pronađete onaj lančić sa svojim imenom. Jer Beyoncé tako kaže

Carrie ih je pretvorila u trend, Bey ih je digla na novu razinu

▲ Povratak na vrh