Tehnologija svrgnula makeup s trona: Nova najmlađa self-made milijarderka je CEO dejting aplikacije

04.03.2021.

Whitney Wolfe Herd najmlađa je self-made milijarderka koja potiče žene da učine prvi korak

Nakon što je prije dvije godine Kylie Jenner izazvala kontroverze titulom najmlađe self-made milijarderke zahvaljujući svom kozmetičkom carstvu, a vrijednost Rihannina brenda Fenty Beauty dosegla astronomske cifre, čini se da je došlo vrijeme da žene steknu bogatstvo osvajanjem novog područja – onog tehnološkog. Otkako su prošlog tjedna dionice Bumble-a ponuđene na javnom tržištu, nadišle su predviđenu cijenu, učinivši 31-godišnju Whitney Wolfe Herd, suosnivačicu i CEO aplikacije Bumble najmlađom milijarderkom po vlastitim zaslugama.

Whitney je aplikaciju osnovala 2014., nakon što je tužila svog bivšeg poslodavca Tinder za seksualno uznemiravanje, te s ulagačem Andreyem Andreevim pokrenula novu platformu koja potiče žene da učine prvi korak. U međuvremenu je Andreev nakon optužbi za mizoginističku radnu atmosferu otišao iz kompanije koja slavi feminizam i žensku proaktivnost, a Bumble se od dejtanja proširio i na prijateljstvo, biznis i humanitarni rad.

Whitney Wolfe Herd često je naglašavala da se vremena mijenjaju te da neke lekcije kojima su nas hranili u djetinjstvu više ne drže vodu izjavivši da su se žene koje se odluče na prvi korak bilo u ljubavnom životu bilo u poslovnom svijetu smatrale napasnima, no danas se percipiraju kao samouvjerene. Osim toga, osvrtala se i na zastarjelost obrazovnog sustava koji bi trebao djevojke i mlade žene poticati na izgradnju karijere u svijetu tehnologije i IT-a i to ne samo u marketingu, nego i inžinjeringu, a ističe da trebamo više žena koje će biti spremne preuzeti ulogu mentorica.

S takvim razmišljanjem kao polazišnom točkom, Whitney je lansirala aplikaciju u kojoj žene biraju i rade prvi korak, a kao najvažniju odliku izdvaja najnoviju opciju u kojoj žene ne rade samo na promjenama u svom ljubavnom i društvenom životu već utječu na globalne promjene. ‘Moves Making Impact’ omogućava korisnicama da odaberu neko područje od interesa poput ljudskih prava ili ekonomskog razvoja, a Bumble će u suradnji s neprofitnom organizacijom Vital Voices donirati nekoj od žena koje se zalažu za promjene u svojoj zajednici.

Zahvaljujući milijunskoj bazi korisnica i preko milijardu ‘prvih koraka’, čini se da su, usprkos trnovitom putu, prave promjene na pomolu.

 

Piše: K.S.

Foto: Profimedia

 

Pročitajte i...

kim kardashian milijarderka

Tko nema sreće u ljubavi, ima u... Kim Kardashian i službeno milijarderka

Da citiramo Kim: 'Nije loše za curu bez talenta.'

Grinč možda nije ukrao Božić, ali modnu industriju obojio je kako njemu paše

Mislili smo da su ove nijanse anomalija uoči Božića, no pojavljuju se novi komadi u Grinch zelenoj...

Kad se sjetimo ovakvih usana... Makeup trend devedesetih doživljava renesansu

Već neko vrijeme na društvenim mrežama primjećujemo da su glavne zvijezde makeup lookova tamni lip lineri

Zamjena za ceker koja košta više od kuće: kako je Birkinica postala kolekcionarsko blago

Nepraktične košare koje je nosila Jane Birkin inspirirale su Hermès da dizajnira praktičnu i elegantnu kožnu torbu koja je mnogo više od modnog dodatka

Kako postići da svako odijevanje bude poput shoppinga u luksuznom butiku

Događa li vam se često da stanete pred ormar i pomislite - nemam što obući?

▲ Povratak na vrh