Zagrebački trendy hotspot – restoran Umami

Umami restoran Vrbani
02.02.2016.

Ukusni zalogaji u posebno osmišljenom prostoru koji potpisuje agencija Brigada

Ako od hrane očekujemo da bude ukusna, onda i restoran treba biti uređen s ukusom, zar ne? Posebno ako je riječ o restoranu čiji sam naziv, Umami, u prijevodu s japanskog znači upravo to – ukusno. Ako niste znali, umami je zapravo naziv za peti okus, uz slatko, slano, gorko i ljuto. Tako je i uređenje novog, drugog u Zagrebu restorana Umami, onog na Vrbanima, inspirirano angažiranjem svih pet osjeta, pod sloganom Nahrani znatiželju.

 

Umami restoran Vrbani Umami restoran Vrbani Umami restoran Vrbani

 

Za koncept i uređenje bila je zadužena agencija Brigada, dio Bruketa&Žinić OM grupe, čiji je zadatak bio u prostoru potaknuti na istraživanje, nastavljajući se na filozofiju vlasnika kako svako jelo može biti «novo» i drugačije istraživanjem i eksperimentiranjem sa začinima i umacima. U prostoru je trebalo kreirati opuštenu i otvorenu atmosferu, s neočekivanim elementima koji potiču na interakciju.

Prva stvar koju ćete zamijetiti ulaskom u restoran cijevi su u jarkim bojama koje premrežuju stropove, asocirajući na kakav istraživački laboratorij. Pet okusa i pet osjetila reprezentirani su uporabom pet boja – crvenom, žutom, plavom, zelenom i narančastom, koje se u dominantnom motivu cijevi repliciraju kroz različite detalje, poput stolica i polica.

 

Umami restoran Vrbani

 

Posebno neočekivan element u prostoru interaktivan je zid s mnoštvom kutija ispunjenih začinima s kojima gosti mogu eksperimentirati, kao i s drugim sitnicama poput društvenih igara. Tu su i knjige i kuharice za dodatnu edukaciju o principima kuhanja primijenjenima u restoranu, kako bi gosti naučili da i brza hrana može biti kvalitetna, zdrava i fina.

Fotografije: Domagoj Blažević
Projekt potpisuju: Brigada / Damjan Geber (kreativni direktor), Marina Brletić (voditeljica projekta arhitekture), Ivana Validžić (voditeljica projekta), Ena Tadej (arhitektica), Vlatka Leskovar (produkt dizajnerica), Igor Manasteriotti (interior graphics)

Pročitajte i...

Zavirite u eklektičan novi ured agencije "Kofein"

Kofein uz primarnu funkciju ugodnog radnog prostora može biti galerija, kino, coffee shop te mjesto za zabavu i odmor, a to je prvenstveno postignuto promišljenom prostornom dispozicijom otvorenih i zatvorenih zona

Promišljeno dizajnirani uredi na vrhu iličkog nebodera

Neodoljiv retro štih poslovnog prostora iznad Zagreba na ekskluzivnoj lokaciji Ilice 1

dior stolac

Kako izgleda reinterpretacija komadića modne povijesti: Dior Medallion stolac

17 umjetnika, arhitekata i dizajnera redizajniralo je kultni komad namještaja iz Diorova ateliera

Izložba koju ljubitelji vrhunskog dizajna ne smiju propustiti: 'Prostoria 10' u Meštrovićevom paviljonu

Izložbu 'Prostoria 10', o 10 godina strasti prema dizajnu i izradi namještaja, koja ilustrira progresivni duh ovog domaćeg brenda moći će besplatno razgledati svi zaljubljenici u dizajn i oni koji će to tek postati

hermes

Kako izgleda nova Hermèsova kolekcija za dom

Na milanskom tjednu dizajna poznati je brend predstavio nove komade za dom koji spajaju inovaciju i trradiciju

Par savjeta uz koje dom možemo učiniti ugodnijim

Stižu kraći i svježiji dani, ali uz sitne promjene svaki dom može postati topla oaza

▲ Povratak na vrh