Adria Media ima novi portal Smartlife koji pokreće pametne promjene

smartlife portal
13.04.2021.

Riječ je o prvom premium portalu o pametnoj tehnologiji koji će informirati i educirati o primjeni digitalnih rješenja te uvođenju pametnih digitalnih promjena u život i poslovanje.

Vodeća medijska kuća nišnih premium brandova Adria Media Zagreb, koja izdaje gotovo 20 tiskanih i internetskih izdanja, svom portfelju dodaje novi portal Smartlife.

Inovativna digitalna rješenja postaju neizostavni dio naših života u svim segmentima, bila to mobilnost, obrazovanje, komuniciranje, stanovanje, zdravstvo, javna uprava, upravljanje energijom, gospodarenje energentima ili svakodnevne navike i život. Ovim portalom Adria Media želi pomoći poslovnoj zajednici i pojedincima da takva rješenja lakše i brže prihvate i implementiraju te će tako doprinijeti prosperitetnijem i održivijem društvu.

‘Uzbuđeni smo zbog činjenice da pokrećemo regionalnu digitalnu platformu koja će poticati na pametne promjene. Osim toga, educirat ćemo i informirati publiku kako iskoristiti prednosti smart rješenja u svakodnevnom životu i poslovanju. Uz snažnu digitalnu inicijativu nastojat ćemo pozitivno mijenjati svijest cijele zajednice o temi digitalizacije’, poručila je Ivana Krajinović, direktorica Adria Medije Zagreb.

Na digitalnoj medijskoj sceni dosad nije postojala premium destinacija za vijesti i sadržaje o pametnoj tehnologiji, dok, s druge strane, publika odavno postoji. Osim toga, budući da samo 18 posto hrvatskih tvrtki ima strategiju digitalne transformacije, nije postojalo bolje vrijeme za kvalitetnu diskusiju o ovoj temi i poticanje na bržu prilagodbu. Okolnosti pandemije pokazale su koliki je to nedostatak, a već je odavno poznato da digitalizacija nije pitanje izbora nego neophodan put svih uspješnih društava i poduzeća.

Adria Media Zagreb za oba problema sada nudi rješenje. S jedne će strane poslovnoj zajednici Smartlife ponuditi platformu punu ideja i znanja za lakše postizanje digitalnih i pametnih ciljeva i ubrzanu transformaciju poslovanja prema produktivnijim, agilnijim i dugoročno održivijim modelima, dok će zainteresirana javnost na raspolaganje dobiti online prostor u kojem se mogu pronaći sve relevantne i najnovije informacije o pametnoj tehnologiji i njenome korištenju za jednostavniji i kvalitetniji život, a ujedno se i povezati s biznisima koji te promjene predvode.

‘Očekuje nas mnoštvo sadržaja na svim kanalima Adria Media Zagreb, brojne prigode za učenje od lidera i razmjenu ideja, zajedničko odlučivanje o temama i trendovima koji su najvažniji za dubinsko proučavanje i primjenu, originalne reportaže i najbolje prakse iz svih područja pametnog življenja i poslovanja. Veselimo se što ćemo zajedno s našim partnerima iz poslovnog svijeta i našom brojnom publikom pomicati Hrvatsku i regiju prema pametnijoj i zelenijoj budućnosti’, zaključila je Krajinović.

Pročitajte i...

ferragamo

Zaigrajte videoigricu koja spaja modu, kinematografiju i Milano

Tražite nešto za opuštanje pod pauzom? Možda malo treniranja moždanih vijuga u kombinaciji s visokom modom?

clueless

Sada napokon možemo imati ormar po uzoru na Cher Horowitz iz filma 'Clueless'

Neki snovi iz djetinjstva se ostvaruju zahvaljujući suvremenim tehnologijama

Mrštite li se dok ovo čitate?

Ukoliko se čitajući ovaj članak mrštite ili škiljite ili čak nesvjesno imate stisnutu čeljust, pokušajte se opustiti i nastavite čitati. Jer nesvjesne radnje i grimase koje izvodimo tijekom dana dok gledamo u ekran, bilo da se radi o računalu ili mobitelu mogu utjecati na starenje kože.

Adria Luxury Summit otkrio prilike za premium tržište u vrijeme krize

Regionalni lideri u segmentu luxury industrije i biznisa okupili su se u Zagrebu na upravo održanom drugom Adria Luxury Summitu

▲ Povratak na vrh