Aplikacija koja otkriva kopije među luksuznim torbicama

13.09.2019.

LVMH traži pomoć umjetne inteligencije

Tržište kopija svake godine sve više raste, a posebno jača u domeni luksuznih torbica. HYPEBEAST navodi kako je samo u kolovozu na carini zrakoplovne luke u Los Angelesu zaplijenjeno 5.300 kopija, od čega su 1.263 bile fake torbice, a vrijednost takvih dobara u 2017. godini iznosio je ogromnih $234 451 926.

Zbog gubitaka koje nanose tržištu dizajnerskih torbica, povećan broj lažnjaka zabrinuo je najveće modne koncerne poput LVMH-a koji su crnom tržištu odlučili stati na kraj (ili barem spriječiti da se još više razmaše). LVMH je stoga, u sklopu svog prestižnog programa La Maison des Startups, izdvojio servis pod imenom Entrupy kao jednu od kompanija koje će sudjelovati u inkubatoru. Entrupy je naime aplikacija pokrenuta 2012. godine, a koja pomoću umjetne inteligencije otkriva kopije luksuznih torbica koje ulaze na modno tržište. Aplikacija je trenutno u mogućnosti validirati autentičnosti torbica s potpisom 15 različitih brendova kao što su Balenciaga, Chanel, Dior, Fendi, Gucci, Louis Vuitton i Hermès. Svaka torba koja ulazi u sustav procjene prolazi kroz proces autentifikacije, a umjetna inteligencija koristi oko 500 podataka o svakoj torbi. Entrupyju je potrebno samo 4 sekunde da bi dao odgovor radi li se o autentičnom proizvodu ili lažnjaku, a sustav se pokazao točnim u nešto više od 99% slučajeva. Čini se kako modni koncerni danas zbilja moraju razmišljati mnogo šire od produkcije i marketinga, a ulaganje u umjetnu inteligenciju samo je jedna od stavki na njihovoj listi u vremenu koje dolazi.

Piše: T.L.

Pročitajte i...

Marija Kulušić osvojila je još jednu prestižnu nagradu

Divne vijesti za jednu od naših omiljenih dizajnerica

Tko je kupio drugi najveći dijamant na svijetu?

Čini se da jedan od najpopularnijih luksuznih brendova ulazi na tržište skupocijenog nakita

▲ Povratak na vrh