Kad ne znaš o čemu je riječ, blefiraj!

Anna Wintour
21.06.2015.

Zanimljivi poslovni savjeti Anne Wintour, jedne od najutjecajnijih osoba u svijetu mode

Glavna urednica američkog Voguea Anna Wintour proljetos je imenovana i za kreativnu direktoricu u Condé Nastu, što znači da ‘nadgleda’ sve časopise i projekte te goleme izdavačke kuće.

Usprkos tome što je jedna od najmoćnijih osoba u modnoj industriji (ili baš zbog toga), Anna priznaje da je umijeće pretvaranja u nezgodnim poslovnim situacijama dovela do savršenstva. Kad se nađe na nepoznatom terenu, jednostavno blefira kako bi djelovala kompetentno.

“Zaposlenici svojim nadređenima vjerojatno najviše zamjeraju neodlučnost. To je najgora osobina koju može imati osoba na odgovornome mjestu”, izjavila je Anna Wintour u razgovoru s predsjednikom američke televizijske kuće CBS Lesliejem Moonvesom.

Otkako je i kreativna direktorica, odlučna 63-godišnjakinja ima više posla nego ikad jer Condé Nastov portfelj čini više od 20 različitih časopisa i portala.

“Čak i kad sam potpuno nesigurna, pretvaram se da apsolutno znam o čemu govorim, samo kako bih donijela odluku. U poslu mi je najvažnije da sam jasna i glasna kako bi razumjeli o čemu govorim”, izjavila je Wintourova i dodala da nema potrebu za potpunom kontrolom nad svim aspektima poslovanja.

“Najvažnije je pronaći pravi tim ljudi čijim poslovnim odlukama i instinktima vjeruješ. Uostalom, mnogo će bolje raditi ako znaju da imaju slobodu i da se njihove procjene neće stalno propitivati. Ni u čemu toliko ne uživam koliko u činjenici da je objavljen članak ili editorijal koji nema nikakve veze s onim o čemu smo raspravljali, nego je još bolji od toga.”

S druge strane, Wintourova je uvjerena da svaka uspješna tvrtka na svom čelu treba imati jednu jaku poslovnu figuru. “Veoma je važno dobro se pripremiti i istražiti područje kojim se baviš, ali na kraju se sve svodi na tvoj instinkt i osjećaj za posao. Zato riskirajte, budite neustrašivi! Rastužim se kad čujem da neku tvrtku vodi tim. Da bi bio uspješan, na čelu bilo kojeg posla moraš imati srčanog lidera s vizijom koji je u stanju pokrenuti stvari.”

U čemu leži tajna njenog uspjeha u nemilosrdnom svijetu modne industrije? “Morate imati autoritativan i samouvjeren nastup, morate jako dobro poznati svoju publiku, kao i ljude iz modne industrije, od dizajnera do vlasnika velikih korporacija i maloprodajnih lanaca”, zaključila je Wintourova.

©Cover Media

Pročitajte i...

Zapravo ljubav ili samo prijateljstvo? Tračevi o Anni Wintour i Billu Nighyju uzeli maha

Anna Wintour navodno skinula... sunčane naočale! Mnogi u tom malom znaku opuštanja od održavanja imidža vide ljubavni zov

Ovo će svaka dama poželjeti u svojoj poslovnoj torbi

Kad razmišljate o najboljim načinima nadogradnje računala, vjerojatno ne razmišljate mnogo o mišu. I ako mislite da su svi isti, varate se.

Bestseller Andréa Leona Talleya otkriva mračne strane rada s Annom Wintour

"The Chiffon Trenches" pruža behind the scenes pogled u intrige modne industrije

Smak svijeta je blizu: Anna Wintour ne izlazi iz trenirke

Slavna urednica američkog Voguea jednom je navodno konstatirala kako je „Kim Kardashian najgori izum nakon sandala s čarapama“. A onda se predomislila i stavila ju na cover. Simbolički gledano, nova Kim u njezinom životu definitivno je - sportska odjeća!

Nizu otkazanih događaja pridružila se i Met Gala

Otkazana najvažnija modna večer godine

▲ Povratak na vrh