Kako kupuju milenijalci i generacija Z?

24.11.2019.

Potpuni shopping preokret

Ako ikad obavljate kupovinu putem interneta, zasigurno ste naišli na Afterpay. Njegov mali plavi logotip se pojavljuje na sve više mrežnih prodavača, nudeći potrošačima priliku da kupuju proizvode vrhunskih modnih i beauty brendova u četiri rate bez potrebe za kreditnom karticom, što je dobro, jer, prema podacima Afterpaya, 63 posto milenijalaca niti ne posjeduje kreditnu karticu.

S više od 2,5 milijuna aktivnih korisnika, preko više od 9000 marki i prodavača u Sjedinjenim Američkim Državama, Afterpay je prikupio ogromnu količinu podataka o potrošačima i naučio puno o modnim i ljepotama potrošnje milenijalaca i generacije Z. Evo nekih istaknutih statistika za jesen 2019. Statistike detaljnije pogledajte ovdje.



View this post on Instagram

A post shared by euphoria (@euphoria) on Aug 14, 2019 at 10:05am PDT

1. Generacija Z nadmašuje milenijalce kada je u pitanju kupovina u iznosu između 100 i 500 dolara.

2. 47% milenijalaca i 41% generacije Z kupuje najmanje 1 modni komad tjedno. Osim toga, 42% milenijalaca i 37% generacije Z kupuje najmanje jedan kozmetički artikal tjedno.

3. Milenijalci i generacija Z kupuje samo u trgovini 14, odnosno 18% vremena. Većina kupovine obavlja se putem telefona (49% milenijalci, 55% generacija Z) ili računala (37% milenijalaca, 27% generacije Z).

4. Ogrtač sa šljokicama je bio top ženski odjevni komad za jesen 2019., a modni artikl koji nosi pobjedu je pufferica.

5. Kylie Cosmetics treći je najprodavaniji brend iza Adidasa i Nikea. Yeezy je broj šest.

6. Kombinezon, bio muški ili ženski je najpopularniji modni predmet među milenijalcima i pripadnicima generacije Z.

7. Određeni artikli se prodaju bolje određenim danima u tjednu. Duksevi s kapuljačom su rezervirani za ponedjeljke, jakne dobro idu srijedom, subotom su, izgleda, svima na umu karirane hlače, a pamučne majice vladaju nedjeljom.

8. U prosjeku, kupci troše 84 dolara po transakciji na kozmetičke proizvode, kupujući tri ili više predmeta svaki put. Kylie Cosmetics je kralj, ali Jeffree Star kozmetika i Colourpop su također vrlo popularni među mladim potrošačima.

9. Ulična moda ne pokazuje znakove prestanka. Afterpay bilježi stalni rast i predviđa dominaciju ovog trenda i u proljeće 2020. godine.

Piše: D.M.

Fotografije: Instagram

Pročitajte i...

COS je konačno stigao u Hrvatsku

Sretna vijest za modne minimalistice

10 bijelih košulja koje ćete nositi cijelo vrijeme

Najljepše bijele košulje s high end i high street potpisima

Konačno smo saznali kad Monki stiže na hrvatsko tržište

Uskoro ćemo moći naručivati s Monki webshopa

▲ Povratak na vrh