Facebook razvija umjetnu inteligenciju koja će vam nuditi modne savjete

26.09.2019.

Ako ste se dosad osjećali praćenima...

U ranim danima Facebook platforma društvenih medija imala je za cilj stvoriti globalnu zajednicu korisnika ujedinjenu sličnim interesima i kontaktima. A, sada vam želi pomoći poboljšati svoje modno znanje.

Društvena mreža nedavno je objavila da gradi sustav umjetne inteligencije (AI) koji nudi modne savjete i pomaže korisniku da promijeni odjeću kako bi je učinio više u trendu.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by STYLE DU MONDE (@styledumonde) on


Pa, kako to radi? Sustav pod nazivom Fashion +++ koristi dubinsku neuralnu mrežu slike da bi identificirao odjeću i ponudio suptilne izmjene onoga što korisnik treba ukloniti, dodati ili zamijeniti. “Također može preporučiti načine prilagođavanja odjeće, poput kopčanja košulje ili zasukanja rukava”, objašnjava Facebook.

Pozitivna strana je to što potiče održivost i stavlja naglasak na prioritet savjetovanja korisnika kako da promijene odjeću koju već posjeduju, umjesto da sugerira da trebaju kupiti nešto novo.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by STYLE DU MONDE (@styledumonde) on

“Fashion ++ se posebno fokusira na minimalno uređivanje, sugerirajući prilagođavanja koja su realnija i praktičnija od kupnje potpuno nove odjeće”, stoji u objašnjenju Facebooka +++ na web stranici platforme društvenih medija.

S druge pak strane, davanje Facebooku mogućnost za ocjenu vaših osobnih odluka može se činiti uznemirujuće. Drugim riječima, trebamo biti oprezni kad dajemo nekom programu da diktira naše osobne odabire.

Vijest o najnovijem Facebook tehnološkom poduhvatu dolazi uslijed sve većeg prihvaćanja tehnologije u modnoj industriji.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia/Instagram

Pročitajte i...

Bottega Veneta obrisala svoje profile na društvenim mrežama: PR trik ili novi oblik luksuza

Što znači odustajanje od društvenih mreža u digitalno doba?

Blurred Lines: Kome zapravo pripada naša slika?

U društvu razlomljenom u kadrove, u kojemu je privatnost gotovo arhaičan koncept, kome zapravo pripada naš lik i djelo? Nedavno je temu otvorila model, glumica i ultimativna „hot girl“ generacije Emily Ratajkowski u povodu knjige osobnih eseja koju priprema za objavu. Opisujući niz nevjerojatnih situacija u kojima su drugi ljudi slobodno, legalno i beskrupulozno uspjeli profitirati od njezina lika, mimo njezine volje i znanja, Ratajkowski nas inspirira da preispitamo lakonski pristup kulturi pretjeranog dijeljenja.

Profil na društvenim mrežama koji vraća vjeru u čovječanstvo

Kako to izgleda kad se ljudi na društvenim mrežama okupe u zajednicu?

Kako je Instagram izmislio mjesto koje ne postoji?

Turistička destinacija koja postoji samo na Instagramu

▲ Povratak na vrh