Instagram je otvorio novi profil – @shop posvećen je isključivo kupovini

10.05.2019.

Hoće li nam olakšati izbor?

Megapopularna aplikacija Instagram je odlučila otvoriti novi službeni profil koji je posvećen njihovim preporukama proizvoda i brendova koje možete pronaći na toj aplikaciji.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @shop (@shop) on

@shop je u suštini spoj svih sponzoriranih objava koje su probrane kako bi zatim bile objavljene kao Instagram preporuka kupcu. Profil će uključivati proizvode i brendove vezane uz modu, beauty industriju, dom i dizajn te će biti izabrane od strane uredničkog tima u Instagram uredima. Prema Business of Fashion, sadržaj koji će objavljivati je namijenjen ženama od 20 and 30 godina i za sad će zastupati jedan brend po danu dajući kratku priču o njegovom nastanku u opisu objave.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @shop (@shop) on

 

Ali doista, sve se svodi na nedavni ulazak Instagram aplikacije na tržište online trgovine. U ožujku, Instagram je predstavio svoju novu značajku Checkout unutar Instagram aplikacije koja korisnicima omogućuje kupnju proizvoda od nekoliko brendova bez napuštanja feeda. Eva Chen, glavna direktorica modnih suradnji na Instagram aplikaciji, je izjavila za Business of Fashion, “Mislim da svi mi koji volimo kupovinu, volimo čuti i priču iza proizvoda koji kupujemo. Zbog toga cijenimo taj proizvod više. U osnovi na Instagramu, radilo se o osobi ili o brendu, ljudi žele čuti ljudske priče.”

Radi li se stvarno o želji za prenošenjem priče iza nekog proizvoda ili je Instagram našao način kako ostvariti monopol nad plaćenim oglašavanjem na aplikaciji? Svakako ćemo pratiti @shop kako bismo saznali.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Instagram

Pročitajte i...

Stvarna mjesta na kojima ćete se osjećati kao da se nalazite u filmu Wesa Andersona

Jarke boje poput narančaste, tirkizne i ružičaste, simetrija, nostalgija za prošlim vremenima u starim vlakovima, telefonskim govornicama i zaboravljenim prometnim znakovima, hoteli i svjetionici...

Žene ili lutkice? Kako se othrvati suvremenim nemogućim standardima ljepote

Iako se govori o inkluzivnijim standardima ljepote, koji uključuju žene svih rasa, boja kose i očiju i različitih dobi, ono što primjećujemo na društvenim mrežama ne odgovara toj ideji

David Attenborough oborio rekord u broju sljedbenika na Instagramu i zašto je to važno

Sir David Attenborough oborio raniji rekord Jennifer Aniston i u manje od 5 sati dostigao milijun sljedbenika

Baš svi jesenski trendovi su u Arena Centru

Jesen nam je stigla i izgleda bolje no ikad.

Ovo su &Other Stories komadi koje ganjamo na sniženju

Ulovite it komade sezone s prepolovljenim cijenama

Shopping vodič: sako edicija

Blejzeri koji pašu na sve jesenske kombinacije

▲ Povratak na vrh