Koji filter koristiti za više lajkova?

Kim Kardashian West
16.07.2015.

Čini se kako su se i znanstvenici bavili ovim fenomenom

Iako hashtag #nofilter postoji kao opcija na Instagramu, više nego ikada korisnici ove društvene mreže dodaju brojne efekte na fotografijama. I sada postoji znanstveno dokazani razlog za takvo korisničko ponašanje.

Studija koja sve govori

Zajedničke su studije Yahoo Labsa i Georgia Techa otkrile da dodavanje popularnih filtera definitivno nije samo stvar estetike. Naime, više ljudi reagira na vašu tek objavljenu fotografiju ako je ona ‘obrađena‘, a čak određeni filtri asertivno djeluju na vaše pratitelje koji će brzinski ostaviti ‘srce‘ na vašoj fotošopiranoj fotografiji.

Studija je, doduše, bila usmjerena na Flickr, koji je u vlasništvu Yahoo-a. Istraživači su analizirali nevjerojatnih 7,6 milijuna fotografija. Otkrili su da objave s filterima imaju čak 21% veću vjerojatnost za popularnost i 45% veću vjerojatnost da će ispod njih netko ostaviti komentar.

SAVJET

Kako biste dobili više lajkova, uvijek pojačajte kontrast fotografije, ispravite probleme sa svjetlom, pazite na fokus i dodajte “toplije” boje.

Fotografije i tekst: Profimedia

Pročitajte i...

'Izgledaš umorno...' - Bella odgovorila na komentar koji nitko nikad ne želi čuti

U najnovijem izdanju svakodnevne torture nerealnih očekivanja...

Madonnina kći je otvorila Instagram (i nema strpljenja za glupa pitanja o njenoj majci)

Jabuka definitivno nije pala daleko od pop royalty stabla…

Instagram overload? Možda je vrijeme za detox

Kad se osjećate kao da ste se suviše zaplele u društvene mreže, raspetljajte se u nekoliko lakih poteza

Najseksi muškarac na svijetu jednom Instagram objavom slomio mnoga srca

Ima li javnije potvrde ljubavi od Instagram posta?

Šuškanja sve glasnija: Još jedan high-profile razvod na horizontu?

Nije nužno iznenađenje, ali kraj Kimyea obilježit će kraj ere…

Nižu se strašne optužbe na račun Alexandera Wanga

Sve više užasavajućih svjedočanstava o predatorskom ponašanju modnog miljenika izlazi na vidjelo...

▲ Povratak na vrh