Mali vodič kroz meditaciju kod kuće

04.11.2017.

Uz silan stres i sveprisutnu tehnologiju koja nas okružuje, meditacija je savršen bijeg i način za ponovno povezivanje sa samim sobom

Ona nam pomaže smiriti um, fokusirati se na sadašnji trenutak i pristupiti svakodnevnim situacijama opuštenije, ali racionalnije. Meditacija na otvorenom je posebno blagotvorna, no zbog manjka vremena ili adekvatnog vanjskog prostora, često meditiramo kod kuće.

To našu meditaciju ne čini ništa manje blagotvornom, no moramo joj pristupiti imajući na umu nekoliko malih pravila.

Nađite privatnost

To može biti kutak u vašoj spavaćoj sobi ili naslonjač za čitanje u dnevnom boravku, važno je samo da ste tamo sami i sasvim posvećeni sebi. Ako vam to pomaže, prostor za meditaciju možete pregraditi paravanom ili zavjesom kako bi to bio prostor samo za vas, bez ometanja. Iz tog prostora izbacite dječje igračke, račune i druge papire ili bilo što što bi vas moglo podsjećati na obaveze i otežavati vam koncetraciju pri meditaciji.

Pazite na udobnost

U prostoru za meditaciju treba vam biti ugodno. Opremite ga jastucima ili tepisima na kojima ćete sjediti dok meditirate, nabavite mirisne svijeće ili eterična ulja, a ondje možete smjestiti i zvučnik preko kojeg ćete puštati umirujuću glazbu ako vam ona treba. Tako ćete stvoriti još posebniju atmosferu u kutku koji je sada rezrviran samo za vas.

Unesite prirodu u dom

Kućne biljke nam pomažu da se povežemo s prirodom i kad boravimo u zatvorenom prostoru. Zato u prostor za meditaciju donesite ukrasne biljke, ali i one začinske poput bosiljka ili čak lavande koje će svojim mirisom dodatno oplemeniti prostor.

Piše: N.B.
Foto: Lena Bell on Unsplash

Pročitajte i...

Ovi neočekivani razlozi mogli bi biti uzrok bolova u leđima

Znamo da je bol u leđima globalni zdravstveni problem i najčešći razlog izostanka s posla, ali zbog toga nam nije ništa lakše kad nas ukliješti. Kako to izbjeći?

Sami kod kuće pripremite popularne bagelse. Možete vi to

Donosimo vam sjajan recept za popularna peciva

Detoksikacija nakon Uskrsa

Donosimo vam savjete kako se vratiti u formu nakon Uskrsa

Provjerite trebate li baciti cijeli neseser: Koliki je zapravo rok trajanja šminke?

Kladimo se da ste svoju maskaru trebali već odavno zamijeniti....

Ovo su četiri vježbe koje biste prema Harvardovoj studiji trebali ponavljati svaki dan

Vježbe koje će usporiti proces starenja i poboljšati generalno zdravlje

Početničke pogreške pri skidanju kilograma

Ako se želite vratiti u formu ovo su stvari na koje morate pripaziti

▲ Povratak na vrh