Modni koncern LVMH se neočekivanim projektom želi približiti millennialsima

04.03.2019.

Iz mode u ugostiteljstvo i turizam

Korporacija koja posjeduje luksuzne modne kuće, uključujući Louis Vuitton, Dior, Celine i Fendi, od sada kreće u osvajanje tržišta izvan modne industrije.

 

 

LVMH planira razviti novi spoj hotela, spa prostora i luksuzne trgovine u glavnom gradu Velike Britanije kako bi svojim klijentima pružio iskustvo koje ide dalje od same kupovine. U suradnji s poduzetnikom O&H, LVMH će transformirati gruzijsku zgradu na ulici Grafton u Mayfairu u hotel, restoran, spa i flagship trgovinu brenda Celine, prenosi  Business of Fashion.

 

 

Bernard Arnault, predsjednik i izvršni direktor LVMH-a, izjavio je za portal Business of Fashion kako se žele kretati u smjeru promjena u svijetu maloprodaje: ‘Budućnost luksuza neće biti samo u luksuznoj robi, kao što je bila već dugi niz godina, već i u luksuznim iskustvima, i želimo biti u oba segmenta.” kaže Arnault.

 

 

Taj potez mogao bi biti povezan s činjenicom da generacija millennialsa vrednuje iskustvo više nego posjedovanje. Čak 74 posto američke generacije rođenih između 1980. i 2000. godine daje prioritet iskustvima u odnosu na proizvode, tvrdi Forbes.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia

Pročitajte i...

Posjetite pet modnih metropola kroz kultne filmove

Kad već ne možemo mi k njima, neka najstylish gradovi makar na par sati dođu k nama…

Rihannina londonska rezidencija je na prodaju (i nije nas oduševila)

Rihannina tajna londonska rezidencija u blizini legendarnog Abbey Road studija prodaje se za vrtoglavih 41 milijun dolara!

Marija Kulušić osvojila je još jednu prestižnu nagradu

Divne vijesti za jednu od naših omiljenih dizajnerica

Tko je kupio drugi najveći dijamant na svijetu?

Čini se da jedan od najpopularnijih luksuznih brendova ulazi na tržište skupocijenog nakita

▲ Povratak na vrh