Osam savjeta za sretniji život bez stresa

03.03.2018.

Stres je bolest 21. stoljeća koja se liječi opuštenijim načinom života, a postoji nekoliko jednostavnih načina da se odmah počnete osjećati bolje

Stres je pozitivan u malim količinama jer može dobro i poticajno djelovati na ljude. Malo stresa pomaže da se usredotočimo samo na bitne stvari i brzo djelujemo u hitnim situacijama. Međutim, dugotrajna izloženost stresu negativno djeluje na organizam pa je bitno prepoznati ga i pokušati ga se riješiti. U nastavku vam donosimo 8 savjeta koji će vam u tome pomoći:

1. Napravite opuštajuću kupku

Opuštajuća kupka idealna je za kraj jednog stresnog ili napornog dana. Njega kože, opuštanje mišića i duboka relaksacija samo su neki od čarobnih učinaka aromatičnih kupki nakon kojih ćete se osjećati bolje. Priuštite si ju najmanje jednom tjedno.

2. Prošetajte

Ova jednostavna aktivnost pomoći će vam da znatno smanjite nivo stresa, povećate nivo energije, raspoloženja i samopouzdanja, a osim toga, sagorjet ćete kalorije i smanjiti rizik od srčanih bolesti.

3. …ili odradite trening joge

Svaka aktivnost koja opušta mišiće ili koristi tjelesnu energiju smanjit će vašu razinu stresa. Prema brojnim istraživanjima, joga je jedan od najučinkovitijih načina za opuštanje, relaksaciju i smanjenje stresa. Mnogi ljudi se već nakon prvih odrađenih vježbi osjećaju opuštenije, mirnije i imaju više energije.

4. Pronađite svoj unutarnji mir

Najveći pokazatelj da smo pod stresom je fizički odgovor tijela na emocije, no često ne obraćamo pozornost na crvena svjetla koja nam tijelo upućuje. Slušanjem svojeg tijela i misli lakše ćemo pronaći ravnotežu i unutarnji mir.

@tattivasilieva

5. Otjerajte stres opuštajućim mirisima

Sam proces aromaterapije smiruje, no neka eterična ulja i svijeće sami po sebi imaju prirodnu snagu te smiruju napete živce i pomažu u smanjenju razine stresa pa ih stavite u svoj dom.

6. Opustite se uz šalicu čaja

Šalica čaja ima umirujući učinak na organizam. Najbolji izbor je čaj od pasiflore, lavande, kamilice, zeleni čaj ili bilo koji drugi čaj koji volite, a koji će vam pomoći da se opustite.

7. Slušajte opuštajuću glazbu

Poznato je da glazba utječe na naše emocije, zato bi bilo dobro da svakodnevno odvojite malo vremena za opuštanje ili meditaciju uz ugodnu glazbu koja u vama izaziva pozitivne emocije.

8. Stvorite svoju oazu mira

Pokušajte odvojiti mjesto u svojoj kući na kojemu ćete samo odmarati. Jedan od glavnih razloga zbog kojih se možda osjećate kao da vam je kućno okruženje stresno je taj što ne znate gdje da se zaustavite ili usporite. Ako koristite svaku sobu u vašem domu kao ured, to može zbuniti vaš mozak i spriječiti opuštanje.

Piše: B.P.
Foto: Instagram

Pročitajte i...

Pet ljetnih pravila koje slijede Francuskinje

Male tajne francuskih stylinga koje slijede modne influencerice

Što možemo naučiti od supermodela? Da je nakon pada najvažnije ustati sa stilom!

Simbolički gledano, naš je život posljednjih tjedana nalik kultnoj reviji Vivienne Westwood iz 1993..: mi u ulozi Naomi Campbell, a 2020. godina u ulozi onih nestabilnih platformi u kojima se slavna manekenka stropoštala na modnu pistu. I što je još važnije - ustala s osmijehom

ELLE 5 beauty minuta: Tena Bašić

Poznata make-up artistica otkrila nam je svoju beauty i wellness rutinu u danima izolacije!

Izolacija udvoje: kako da vam veza preživi karantenu?

Da vam prisilni medeni mjesec ne preraste u Isijavanje

Kako izdržati izolaciju kad živite s cimerima?

Biti u karanteni sam je teško, ni u društvu najvoljenijih nije lako, a kako je kad ste 0-24 „zatočeni“ s osobom s kojom ne dijelite ni krevet ni gene već stanarinu? Napeto!

Kako prestati dodirivati lice

Trikovi koji će vam pomoći da što manje dodirujete lice

Vrijeme je da se otarasimo ove loše navike

▲ Povratak na vrh