Beauty brend koji je počeo kao blog, a danas vrijedi milijardu dolara. Koja je njegova tajna uspjeha?

12.07.2020.

Poslovna lekcija koja zlata vrijedi

Digitalni svijet zauvijek je promijenio mnoge industrije, a jedna od njih je i beauty industrija. Dolaskom društvenih mreža oglašavanje u ovom sektoru podignuto je na novu razinu, a platforme za komunikaciju znatno su se proširile – i promijenile. Danas tako postoje brojni blogovi koji govore isključivo o ljepoti, novim trendovima i linijama šminke i kozmetike. Uz posvemašnje zasićenje sličnih proizvoda na tržištu, nije se lako izdvojiti iz mase, no to je brendu Glossier pošlo za rukom.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Emily Weiss (@emilywweiss) on

Tri godine nakon lansiranja portala Into the Gloss, Emily Weiss se okrenula poslovnom projektu koji je uključivao pokretanje linije preparativne i dekorativne kozmetike. Njezin brend Glossier danas je dobro poznata adresa svih ljubiteljica dekorativne i preparativne kozmetike, a  u svojoj ponudi ima šminku, tonike, losione, balzame za usne, te cijeli niz srodnih proizvoda. Proizvodi su prepoznati kao kvalitetni i jako traženi, toliko da ih se ne može proizvesti dovoljno. Ova zanimljiva priča o uspjehu temelji se na načelima koje je Emily uvijek propagirala. Isticala je transparentnost i upućenost čitatelja i kupaca u sve sfere svog poslovanja. No njezin put nije bio lagan. Za početak, tu je bio rizik svih novopečenih biznismena – ona jednostavno nije bila sigurna hoće li se proizvodi kupovati.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Emily Weiss (@emilywweiss) on

 

No Emily nije prihvaćala ne kao odgovor i udružila je snage s Kirsten Green, poduzetnicom koja se bavi rizičnim ulaganjima. Nakon toga, ulaganja i poticaji su krenuli i danas za proizvode ovog brenda postoji lista od preko 10 tisuća ljudi. S više od 400 zaposlenika, ovaj brend mnogi nazivaju i beauty brendom budućnosti. Tajna njegovog uspjeha leži u činjenici da je Emily svoj blog pretvorila u marketinški stroj budućnosti.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Glossier (@glossier) on

 

Osnivačica naglašava da je uvijek postoji mjesta za napredak i da u svakom poslu, pa i njenom, novac ne znači uspjeh, već je pogonsko gorivo na putu prema uspjehu. Portal Into the Gloss i brend Glossier koji je iz njega izrastao predstavljaju savršen primjer suvremenog poslovanja koji uključuje riskiranje te praćenje želja korisnika i njihovo maksimalno uključivanje u čitavi proces. Emily Weiss je od svog brenda stvorila ono čemu mnogi teže, a to je stabilnost i vjernost kupaca kojima je maksimalno stalo da on opstane.

 

Piše: Ana Dukić

Fotografije: Profimedia

Pročitajte i...

Pet lekcija koje smo naučili od uspješnih slavnih žena

Inspiraciju i motivaciju često tražimo u riječima poznatih uspješnih žena

Koje knjige čitaju uspješne žene?

Donosimo vam omiljene knjige uspješnih žena među kojima su Beyonce, Jessica Alba i Tyra Banks

Zašto je nova naslovnica američkog Voguea izazvala toliku kontroverzu?

Mnogi su bili razočarani odabirom nove naslovnice američkog Voguea na kojoj je osvanula je buduća potpredsjednica Kamala Harris, pa se nakon nekoliko dana strastvenih internetskih debata oglasila i sama Anna Wintour

Siječanjska dijeta za spas planeta

Jeste li čuli za veganuary?

▲ Povratak na vrh